henrik_87 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei! begynner å få noen objektiv nå, og gidder ikke å ha alle liggende i kamera baggen til enhver tid, så derfor lurte jeg på hvordan dere oppbevarer objektivene deres når dere ikke bruker de, med tanke på støv ol. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Linsehettene på, og inni bag'en de kom med - sammen med SilicaGel posen.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor sammen med den posen? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Den tar opp fuktighet, og kanskje/trolig lukt.. Fukt + tid = lite morrosame ting som kan begynne å leve på/i linsa. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tss, unødvendig i posen, tar bare enda større plass da! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tss, unødvendig i posen, tar bare enda større plass da! 9119516[/snapback] :!: Vet du hvor store de er? Regner med at du spøker. Endret 22. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
seilfly Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 I kamerasekken. Alltid klar -Blir de aldri brukt slik at de ikke trenger å være i kamerasekken blir de solgt... Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Mine står i en skuff (fronten ned og med deksler på begge 'endene' såklart) - har aldri med meg mer i kamerabaggen enn jeg trenger. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har en diger gammel fotobag som rommer så og si alt utstyret mitt. Resten oppbevarer jeg i fotoryggsekken, når jeg ikke bruker den. Alt ligger altså pakket ned i en eller annen bag, sett bort fra to av TLR'ene, et belgkamera og min gamle Nikon FM. De står til pynt rundt omkring i leiligheten. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Gjør som Bjørn, legg de bak i bilen: http://www.naturfotograf.com/lens_surv.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå