lobster Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg burde kansje plasert denne under HTML. Jeg lager admin-interfacet til et lite publiseringsverktøy. Nå ønsker jeg å bytte textarea mot et enkel WYSIWYG element slik at "kontor-rottene" enkelt kan manupulere teksten uten å måtte programere HTML/XML tags i det hele tatt. Hvilket freeware WYSIWYG "editor" er enklest/best å ta i bruk? Det er viktig at det ikke kun er en ActiveX kontroller eller IE avhengi greie. Takk for hjelp Hilsen Lobster Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 vet ikke om det fins wysiwyg editorer til annet en IE jeg. jeg har iallefall brukt denne her http://www.interactivetools.com/products/htmlarea/ og syns den er veldig bra. enkel å bygge ut med egne funksjoner er den og. jeg laget en opplasting av bilder og innsetting av bilder funksjon til denne. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Denne ser jo ganske lekker ut Prøvde den Opera og Netscape. Fikk opp standard <html> tagger, og det er jo greit nok. Bedre det en at de ikek for opp noe i det hele tatt Tusen takk for tips!! LobSTer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå