Gå til innhold

Skytespill for nybegynner =D


Anbefalte innlegg

Det er ikke det viktigste at det skal være first person altså. Da er det viktigere at det er en aldersgrense som faller helst under atten år, med hensyn til min tolv år gamle lillebror som sikkert også vil være med. Ikke det at han ikke tåler sånt, men det er da alltids en streng mor i huset :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg ville ha tatt max payne hvis en 12åring også skal spille det.

Battlefield 2 må være et bedre valg da siden det ikke er så voldelig og "mørkt", men fortsatt kjempemorsomt å spille.

Dessuten finnes det massevis av mods til det. Den beste er "project reality" som gjør spillet veldig realistisk.

Lenke til kommentar

12 år - da har man allerede sett det meste. Max Payne er mørkt og dystert, helt klart. Men nå er det vel i hovedsak OP som skal sitte bak spakene, ikke lillebror.

 

Battlefield 2 er ikke et dårlig spill, men jeg vet ikke helt om simulert krig er noe bedre for en 12-åring. Dessuten kan det ikke måle seg med Max Payne når det kommer til spill-opplevelse, etter min mening.

Lenke til kommentar

Finn et spill hvor man skal blåse mennesker/monstre i fillebiter med en aldersgrense under 12 år og jeg skal bli imprignert. :p

 

Edit: Støtter forslaget om Max Payne, var også et av mine første skytespill, men etter hva jeg husker så er det 3person, ikke fps.

 

(hipp som happ egentlig men...)

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...