EG-s Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er ute etter noen gode ps2 spill som virker på ps3. Teste ut spill som ikke finnes i xbox versjoner etc Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 /me puste inn..... whhhuuuuph... Generelle: Gran Turissimo Hot Shots Golf Silent Hill JRPG: Breath of Fire V (Dragon Quarter) Final Fantasy Dragon Quest Kingdom Hearts .hack Tales of .... (Forskjellige ord som slutter på yss, eller ia her) Disgea Star Ocean Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 1 & 2, III: Nocturne Suikodan 3 WRPG: Baldurs Gate action/adventure: Devil May Cry Metal Gear Solid God of War Ico Shadow of the Colossus God Hand Okami Zone of the Enders: The 2nd Runner Bully Twisted Metal: Black Resident Evil 4 rhythm based: DDR Max Frequency Amplitude Rez Space Channel 5 platformers: Ratchet and Clank Jak and Daxter Sly Cooper Sly og endel anna dilldall... phew... Alt sone 1-PS2 spill virker på PS3-sone 1, siden den har Emotion Chip'en i.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Alt sone 1-PS2 spill virker på PS3-sone 1, siden den har Emotion Chip'en i.. 9118150[/snapback] Så det er slik at jeg kan importere ALT av sone 1 PS2-spill - og de virker flott på PS3'en? *sjekke priser på PS2-spill på vgp* Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Takker, bruker estarland.com for brukte spill. Merk at de har ikke lik kundeservice som vgp. Så en bestiller et par spill, og må vente til den pakken er sendt før en legger inn ny ordre. frakt er 10$ for to spill, og en må bruke paypal Spillene en skal bestille er turismo 4 13$ god of war 14,5 $ Sending nr to twisted metal black 10$ devil may cry 3 13$ jak 3 Det bør holde, er ute etter spill som ikke ble utgitt på xbox. Er det en liste som en kan sjekke hvilke spill virker på ps3? Endret 22. juli 2007 av EG-s Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Alt sone 1-PS2 spill virker på PS3-sone 1, siden den har Emotion Chip'en i.. 9118150[/snapback] Så det er slik at jeg kan importere ALT av sone 1 PS2-spill - og de virker flott på PS3'en? *sjekke priser på PS2-spill på vgp* 9120684[/snapback] Ja, så lenge PS3'n din er Sone 1 (Amerikansk), så har den ingen problemer med PS2 sone 1 spill.. Dem kommer til å fjerne Emotion Chip'en, f.eks. er det ikke i den nye 80GB amerikanske modellene tror jeg.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Så langt er en fornøyd en valgte sone 1 ps3. fem brukte ps2 spill til under 400kr med frakt. samt to blue-ray filmer til under 300kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå