morlie Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 da har jeg tatt med stativ ut sammen med fjernutløser.. (sliter med de lysstjernene, noen ting man kan gjøre forå unngå dem?) et annet, kanskje den lengste lukkertiden jeg har brukt hittil:S Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Bilde nr1 synes jeg lite om. nr2 har noe for seg, virker kanskje litt uskarpt(lang lukkertid og bevegende trær?), men veldig behagelige farger og bra stemning Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Mye bedre enn de i den andre tråden din. Vet ikke helt om jeg er så stor fan av så vidvinkel på sånne bilder, er det derfor det treet (venstre) ser så skjevt ut? Har ikke vidvinkel selv så jeg har aldri prøvd det selv. Den blå himmelen, den syns jeg var flott. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Madusius sier noe, du har for lang lukkertid til å ta bilde av ting i beveglse, gress, trær og det som er blir uskarpt med så lang lukkertid. Hvorfor har du brukt fjernutløser her? Første bildet var litt kjedelig, fine farger men ikke så mye mer enn det. Aner en liten stemning på siste bildet, men du burde unngått å få med skyggen din, samt kanskje ha et eller annet motiv i forgrunnen så det ikke blir så kjedelig? Et hus er vanligvis ikke så veldig fascinerende som motiv, så legg inn en person som går mot huset eller noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå