Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er D-LINK bra? eller skal jeg velge noe annet?

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på vgs nå til høsten. skal bo på hybel da (bodø).

så var jeg der i forrige uke. så funka ikke nette. så sjekka jeg alt av kabling og slikt der. så var routern død nå :(

så jaja tenkte jeg. den varte i 4 år. trenger ny :)

ja så nå har jeg bestemt meg for å kjøpe ny. men det jeg trenger er en med GOOD rekkevidde på! pga det signalet skal gjennom 2 murvegger på 40 cm pr stk. og et golv på ca 10 cm.

så har jeg hørt at D-LINK skal være så gode routere. men jeg vet ikke. noen som har forslag til en bra trådløs router med god rekkevidde på ? :D

Takker for gode svar :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du ha router, så anbefaler jeg linksys, svært god rekkevidde på deres routere.

9119493[/snapback]

jeg liker ikke linksys. DÅRLIG rekkevidde spør du meg.

har en Linksys WRT54GS såvidt den når hit jeg sitter. 10 meter unna routeren. 5 vegger mellom pcn min og routeren da. men uansett. er snakk om 10 meter da. og veggene er tynne. av og til detter jo nette ut pga det er dårlig signal ;//

Lenke til kommentar
D-Link er bra med engang du kommer over en viss prisklasse. Selv har jeg gode erfaringer med 750kr-oppover, mens de under(med noen unntak) denne prisklassen ofte blir ustabile.

9121628[/snapback]

men så tenkte jeg å bruke fra 700 til 1500 kr på en ordentlig router da

Lenke til kommentar
D-Link er bra med engang du kommer over en viss prisklasse. Selv har jeg gode erfaringer med 750kr-oppover, mens de under(med noen unntak) denne prisklassen ofte blir ustabile.

9121628[/snapback]

men så tenkte jeg å bruke fra 700 til 1500 kr på en ordentlig router da

9122312[/snapback]

kjøp den nye Belkin routeren med speedometer ! :love: Det tror jeg at jeg skal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...