nero Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg har satt prosessoren til 1600Mhz, mens den egentlig er på bare 1200, og nå for jeg ikke kommet tilbake til bios for å få rettet feilen. Hvordan kan jeg komme tilbake? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Hei! Du må manuelt resette biosen på hovedkortet via en jumper. se i hovedkort-manualen din for nærmere informasjon :smile: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 åpne kabinnettet og ta ut av bios batteriet..det ser ut som et klokke batteri ta det ut(mens strømmen er av) ha det ute i ca 10 sec put det inn igjen og start opp...da er den biosen resetta til default instillinger :smile: lykke te videre :smile: Lenke til kommentar
ThB Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 slå av maskinen, ta ut batteriet, start opp i ca. 10 sek (uten batteri), slå av maskinen, sett batteriet inn igjen og du har resetet bios THB [ Denne Melding var redigert av: ThB på 2001-12-31 16:21 ] Lenke til kommentar
Predator Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Start opp maskinen mens du holder "Insert" inne!!! Da starter maskinen opp med standar innstillinger. Hvis ikke dette funker (grunnet trådløst tastatur eller noe) så skru maskinen av og på 4-5 ganger etter hverandre. Da skulle maskinen etter hvert starte opp med standar bios instillinger!!! Lenke til kommentar
nero Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg fikk den til å fungere igjen. Jeg kortsluttet to punkter hvor det stod clear c-mos. Holde insert inne, fungerte ikke med mitt hovedkort(asus A7V-133). Det fugerte heller ikke å bare ta ut batteriet i noen sekunder. Takk til de som hjalp meg hilsen Knut Lenke til kommentar
Borf Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 på eit Asus A7V-133 hovudkort så er det berre å halde inne power knappen i 5sek til maskina slår seg av så er cpu hastigheit tilbake til standar Lenke til kommentar
nero Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg skrudde av miskina mange ganger ved å holde power Knappen inne til den skrudde seg av, men det ble dessverre ikke bedre av den grunn. Jeg måtte ta ut 230v-ledningen, g så lage kontakt mellom to punkter hvor det stod, clear cmos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå