Datasmurf Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hallo i natten, dere er nå kommet til Datasmurfens eventyrhjørne, hvor jeg leser opp engelske eventyr og dikt og småstykker, for deres vegne. Dette er ment seriøst, og ikke som humor, og dere får tolke det som dere vil. Det hele startet med at KittyCat ville vi skulle snakke engelsk på SO-kanalen, samt ville høre hvordan jeg snakket engelsk. Og da ingen var interessert i å lese eventyr på IRC, måtte jeg jo bare lese de inn da. Behold: Jabberwocky! Tweedledee and Tweedledum Begge er hentet fra Lewis Carrols "Through the Looking-Glass". Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du hadde goy stemme! Hadde passet perfekt til en programleder i radio, imo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Mwaha. Engelsk er helt elsk. Åhh,briter . Fint,smurf. Vi vil høre mer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Flott med tilbakemeldinger så raskt. Vi får se hva morgendagen bringer, etter å ha rundvasket huset. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du bør jobbe litt med uttalen din samt fokusere på å åpne munnen litt mer når du prater. Ble litt vel mumlete og Peter Solberg-esque for min smak. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 La ikke merke til noen feil jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 LarsP, kritikk er tatt, og jeg skal huske det til neste gang. Var redd det var litt for mumlete, men etter litt øl og vin og mørk brennevin, legger man ikke helt merke til sine egne uttalefeil. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Requester at den neste historien du leser opp er erotisk Sonic-slashfiction Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kunne ønske flere ville gjøre det samme. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skulle tro det var en forutsetning å være flink i engelsk for å starte en slik tråd. Men for all del, have fun. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sell stemmen din til reklame/radio imo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Loeve, la oss bare skylde på fylla, kk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Ler du av eller med meg nå, Veronica? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Engelsk er helt elsk. Åhh,briter 9117879[/snapback] Say what now? Kan desverre ikke si at jeg ble spesielt imponert av verken engelsken din eller initiativet :/ Endret 29. juli 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Genialt smurf Tiltak, ellers skulle jeg gjort det samme^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg vet jeg lovte oppdaterte eventyr med en mer edru stemme, samt nye eventyr, men kom aldri så langt. Jeg lover å komme tilbake med dette så fort som mulig. .sjur Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 ....samt fokusere på å åpne munnen litt mer når du prater. Dette overdrev jeg i Spania her i sommer Så ut som jeg skreik for full hals, mens stemmen var vanlig... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Det overdrev jeg kraftig de siste dagene, særlig rundt klokken 2 på nattestid, for å overdøve Keep of Kalessin og Amulet når vi satt i campen og prøvde å ha normale samtaler Men tilbake til topic. Om man ser bort fra requesten om erotisk Sonic-slashfiftion, er det noen som har noen ønsker om hva de vil høre, eller skal jeg bare fortsette å ta ting fra bøker jeg leser? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Om man ser bort fra requesten om erotisk Sonic-slashfiftion, er det noen som har noen ønsker om hva de vil høre Slutten på nye Harry potter boka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå