Mister_joney Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Legger ved to bilder til... Blir ikke så mye bilder fra min side nå fremover, etter jeg trynte på brettet og forstuen bekkenbeinet, samt strakk masse sener:( Selv likte jeg det litt minimalistiske preget i bildene, nesten ingen etterbehandling:) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har du plassert tråden din i feil kategori ved en feiltagelse? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Disse liker jeg! For å finne noe, man ser konturene av noe bak skateren, får du fjernet dette er bildene über. hilsen en ex-skater fra 80/begynnelsen av 90-tallet som blir glad av å se slikt Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Takk for godt svar! Den er feilplasert ved feiltakelse^^ Bare til å flytte den som kan;) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du har gjort bakgrunnen svart, men dessverre har skateren en feit "glorie" rundt seg, med skarp kant, som viser tydelig at det er gjort Og ikke fullført helt. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 ah, nå så jeg det... Bakrunnen var helt svart, men noen få lyspunkter.... Derfor malte jeg den svart... Legger ved orginal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå