Dorian Gray Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg har hatt sex med jenter jeg har vært skikkelig forelsket i, jeg har hatt sex med jenter jeg følte litt for og jeg har hatt sex med jenter uten noen form for følelser involvert. Jeg føler ikke at forholdssex er såpass bedre enn tilfeldig sex at jeg skulle holdt meg til den ene, variasjon er bare bra. Innimellom vil man ha følelsesmessig sex, innimellom vil man tømme og rømme - jeg ser ikke noe galt med noen av delene. Mange har uheldige fylla-ONS, men FGF kan være like bra som sex med en man virkelig er glad i, selv om følelser ikke er involvert. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Selv tror jeg at jeg kommer til å tenke tilbake på/angre på ting som fikk langt større betydning for livet mitt enn akkurat hvor mye/lite sex jeg hadde som ung. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 "Angrer man om man ikke puler rundt som ung?" Ung, fra-til ? Hva er ung ? "Fra-til" ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg angrer ikke på at jeg ikke pulte vilt rundt som yngre. (er 26 nå) Det jeg derimot angrer på er at den første gangen var med en random chick Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 HØVLE HØVLE HØVLE!! Du blir nok til og angre! I say no more. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg