Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angrer man om man ikke puler rundt som ung?

Sherra

Anbefalte innlegg

Har hørt mange si at man bør benytte ungdomsårene til å pule mens man har sjansen. Venter man for lenge, vil man bare få pult mindre fine damer i 40-åra, og på gamlehjemmet vil man sitte og angre på at man ikke var litt villere på sexfronten da man var ung. Er det noe i dette? Bør man kjøre på med ons-er hvis man er kåt, eller dra hjem fra byen seksuelt frustrert og ta seg en ronk i stedet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du? Det er vel mange som ikke har hatt sex før de er "opp i årene". Gjennomsnittet er vel 17 for jenter og 18 for gutter, om jeg husker riktig. Men jeg er ikke opp i årene enda, så jeg kan ikke svare på det.

Og hvis det er gjennomsnittet, så er det en del over.

Så det er ikke sånn at alle på 16 har hatt sex, selvom det kanskje virker sånn.

Hint: Det er nok en god del som går rundt å skryter av trofeer som de ikke fortjener ;)

Lenke til kommentar
oppi åra i denne sammenhengen: 21

9117858[/snapback]

Da er du jo ung :p Trodde du var oppi 30 jeg, du har jo god tid. Husk, gjennnomsnittet blir dratt godt nedover av kåte 13-åringer, som leker doktor, og føler seg bra man etter noen morsomme 30 sekunder. Og gjennomsnittet har vel ikke så mye å si, føler du deg klar, du har damen, og du vil pule, da ser jeg faktisk ikke problemet. Ingen som ser ned på deg fordi du hadde en ONS ;)

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at du får mange svar som er annet enn synsing på spørsmålet ditt, fordi 99% av brukerne som poster her ikke er stort eldre enn deg og ikke vet om folk som er dobbelt så gamle angrer.

Jeg er mer enn dobbelt så gammel. Så her er mitt svar, ikke på om jeg personlig angrer, men på om "man" kommer til å angre.

Svaret er igrunnen nei, det gjør man ikke. Når man kommer opp i årene får sexlivet rett og slett en mindre sentral plass på listen over "ting jeg skulle ha gjort". (For enkelte kanskje det tvert om kommer høyere på listen over "ting jeg ikke skulle gjort"...)

Det er sikkert et par "anledninger" man angrer på at man ikke benyttet seg av, men det er en annen sak. Det var en problemstilling da, men nå sorterer det i kategorien "bygones". Slik er det for meg og de fleste av mine kamerater, uavhengig av om vi hadde mye eller lite sex når vi var unge.

Damer i 40-årene kan være fine nok de, og så har de gjerne mer erfaring. Og så er det faktisk slik at naturen (heldigvis) har gjort smaken for det annet kjønn relativ til egen alder. Når jeg gikk i barneskolen synes jeg alt over 30 var oldinger, når synes jeg alt under 30 ser ut som de går på videregående og klassifiserer som barnerov... ;)

Det er sikkert vanskelig å forstå med alle 15-20-åringer som sliter med forventningspress og skrytementalitet, men når dere er 30 vil flesteparten ta det med stoisk ro. Da er man ute etter en livspartner (om man ikke har en alt), ikke flest mulig sexpartnere, og hvor mange man har hatt teller ikke lenger. Det gir ikke tilleggspoeng når man skal finne en partner, og det er garantert ikke det du kommer til å tenke mest på når du sitter på gamlehjemmet.

Geir :)

Edit: Litt leifer idag.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg er snart 30 og har hatt den beste sex'en nå i 20-årene. Jeg trodde jeg hadde bra sex når jeg var tenåring, men når jeg ser tilbake, så visste hverken jeg eller mine partnere hva vi holdt på med. :!:

Jeg tror de fleste "løsner litt mer opp" når man blir eldre og jeg vil tro at dine beste seksuelle erfaringer vil komme i løpet av de neste 10 årene, siden kvaliteten på sex'en øker noe vanvittig fra man er tenåring til man nærmer seg 30. Skal forresten ikke se bort fra at sex bare blir bedre og bedre, jo eldre man blir... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ikke tenk på det er mitt tips. Det er ikke så forbanna viktig, ihvertfall om det bare er en random jente. Det kommer når du er klar.

Lenke til kommentar
Men du tar sjansen på at du ikke angrer på at du var det...? ;)

9127997[/snapback]

Kan ikke se at det er noe å angre på, alle er litt vill i ungdomsårene vel? Jeg kan skjønne at man angrer hvis det har konsekvenser, enten klamydia, leverskader eller verst av alt - barn, men så lenge jeg holder meg unna sånt så er det bedre å vite at man prøvde (enten det var riktig eller galt) enn å sitte igjen og lure på hvordan det kunne vært.

Lenke til kommentar
Men du tar sjansen på at du ikke angrer på at du var det...? ;)

9127997[/snapback]

Kan ikke se at det er noe å angre på, alle er litt vill i ungdomsårene vel? Jeg kan skjønne at man angrer hvis det har konsekvenser, enten klamydia, leverskader eller verst av alt - barn, men så lenge jeg holder meg unna sånt så er det bedre å vite at man prøvde (enten det var riktig eller galt) enn å sitte igjen og lure på hvordan det kunne vært.

9128398[/snapback]

Høvler du som regel over chicksen med eller uten sædburka?

Lenke til kommentar

Jeg er over 30 år, og jeg knulla ikke særlig mye rundt.

Jeg har bestandig vært av den oppfatning at sex er best om det er følelser inne i bildet.

Har nok hatt noen one-nightstands, og min erfaring sier at det er best om man blir godt kjent med jenta først og utvikler følelser.

Sexen blir veldig mye bedre da.

Lenke til kommentar
Jeg er over 30 år, og jeg knulla ikke særlig mye rundt.

Jeg har bestandig vært av den oppfatning at sex er best om det er følelser inne i bildet.

Har nok hatt noen one-nightstands, og min erfaring sier at det er best om man blir godt kjent med jenta først og utvikler følelser.

Sexen blir veldig mye bedre da.

9144713[/snapback]

Enig enig enig :) Følelser og trygghet gir mye bedre sex enn one-nightstands noen gang vil gjøre ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...