presets Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei.. Jeg bare lurer på om NZXT Zero er et godt kjøp. Kan man sove med maskina på utifra kabinettets vifter? Er det gode stillegående vifter?? Takker for alle svar.. De trenger jeg virkelig.. så plx.. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan gi deg svar innen 2dager sånn ca. Lenke til kommentar
presets Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Kan gi deg svar innen 2dager sånn ca. 9130858[/snapback] Fordi du har kjøpt den eller? Lenke til kommentar
ducA Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 ja har kjøpt det. ja du vil kunne sove med dataen på utifra viftene på kabinettet. Ihvertfall meg. Det var ikke det letteste og bygge i når man skal ha 8800gtx i sli o.s.v og jeg måtte fjerne den øverste vifta på 80mm p.g.a jeg har for lang psu, så den vet jeg ikke hvor mye lyd den lager. og du må fjerne den i toppen før du kan sette inn psu'en ihvertfall omtrent garantert. Lenke til kommentar
presets Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 ja har kjøpt det. ja du vil kunne sove med dataen på utifra viftene på kabinettet. Ihvertfall meg. Det var ikke det letteste og bygge i når man skal ha 8800gtx i sli o.s.v og jeg måtte fjerne den øverste vifta på 80mm p.g.a jeg har for lang psu, så den vet jeg ikke hvor mye lyd den lager. og du må fjerne den i toppen før du kan sette inn psu'en ihvertfall omtrent garantert. 9144617[/snapback] ja det sier de andre testene jeg har vært borti og.. Men det blir nok ikke mer enn et 8800GTX på meg.. ikno SLI enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå