Patney Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei, jeg vil gjerne ha litt hjelp. Jeg vil ha GTA til PSP, men hvilken versjon burde jeg ha? Vice City Stories eller Liberty City Stories? Eller kanskje jeg burde skaffe meg lumines 1 ELLER 2 istedet? Har prøvd en demo av lumines 1, og til tross for at det bare var en demoversjon av trial mode, så var det ganske gøy. Men er det bra nok til at det er bedre enn GTA? Så, GTA VCS, GTA LCS, L1 eller L2? Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei, jeg vil gjerne ha litt hjelp. Jeg vil ha GTA til PSP, men hvilken versjon burde jeg ha? Vice City Stories eller Liberty City Stories? Eller kanskje jeg burde skaffe meg lumines 1 ELLER 2 istedet? Har prøvd en demo av lumines 1, og til tross for at det bare var en demoversjon av trial mode, så var det ganske gøy. Men er det bra nok til at det er bedre enn GTA? Så, GTA VCS, GTA LCS, L1 eller L2? 9117590[/snapback] definitivt GTA VCS Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tja, Lumines 1 er ganske kuult.. kommer ann på hvordan du har tenkt å spille, dersom du ønsker å spille lenge og ønsker børbar konsoll-eksperience, er nok GTA best, men dersom du skal spille korte tidsintervall som tidsfordriv kan det hende Lumines er kjekkere.. Men det absolutt kuuleste spillet jeg liker aller best på PSP'n min er dette: t-JKct1XC8c Everybody's Golf Utrolig morsomt spill, selv om jeg ikke liker golf, så er dette kanonmorsomt. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 GTA Liberty city stories er bra! Bør prøves Det er et ganske stort og åpent spill slik at du kan gjøre oppdragene du får når du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå