bras248 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 hei, jeg har nettop fått meg en moped med trim på.. men det jeg lurer på er: hva skjer om jeg blir tatt med trim? mister jeg lappen da eller hva skjer? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 hei, jeg har nettop fått meg en moped med trim på.. men det jeg lurer på er: hva skjer om jeg blir tatt med trim? mister jeg lappen da eller hva skjer? 9117450[/snapback] Du får vell bot så må du ta av trimmen og vise sykkelen til Politiet eller noe sånt tror jeg. Lenke til kommentar
bras248 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 hei, jeg har nettop fått meg en moped med trim på.. men det jeg lurer på er: hva skjer om jeg blir tatt med trim? mister jeg lappen da eller hva skjer? 9117450[/snapback] Du får vell bot så må du ta av trimmen og vise sykkelen til Politiet eller noe sånt tror jeg. 9117482[/snapback] men får jeg bruke sykkelen ettr jeg har tatt av trimminga og vist den til politiet? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvis du blir tatt med trim får du en bot på 4200kr. Mopeden blir også avskiltet og du må på visning på biltilsynet å få sjekket at den er orginal før du får skiltene tilbake. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 men får jeg bruke sykkelen ettr jeg har tatt av trimminga og vist den til politiet? 9117539[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Eller du kan være like heldig som meg - Jeg hadde fulltrim, men slapp unna med bare å måtte møte opp på visning til biltilsynet. Jeg fikk 2 måneder på meg til å skru den orginal igjen, dvs. jeg blei stoppa i starten av juni, å må inn til visning innen 1. august. men du kan vel ikke alltid stole på flaks da Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Eller du kan være like heldig som meg - Jeg hadde fulltrim, men slapp unna med bare å måtte møte opp på visning til biltilsynet. Jeg fikk 2 måneder på meg til å skru den orginal igjen, dvs. jeg blei stoppa i starten av juni, å må inn til visning innen 1. august. men du kan vel ikke alltid stole på flaks da 9118423[/snapback] Heldig og heldig... Nå har politiet både kjennetegn og skiltnummeret ditt, desto lettere å holde tellinga om du skulle bli tatt igjen for noe lignende en annen gang etc. Ikke vær sikker på at de er like snille da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå