Co0O Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg har etter en mye om og men bestemt meg for å kjøpe meg en Ibanez SR500 men kan ikke finne noen norske butikker (på nett) som selger den, noen tips? Vet at hvilkensomhelst instrumentforhandler kan skaffe den uansett, men jeg vil ha den billigst mulig. Forestiller meg at den bør koste rundt 5000 kr, eller hva? Endret 21. juli 2007 av cosmo03X Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva har gjort at du har bestemt deg for den? For all del, det er en helt kurant bass men har du noen gang prøvd den i praksis? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 www.musikkland.no (Lillestrøm) har ihvertfall denne tilgjengelig. De har egen nettbutikk også. Koster 5660,- Gratis frakt. Pantera Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Instrumentbutikken har den til 5351,- også med gratis frakt om du betaler med visa/mastercard. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hva har gjort at du har bestemt deg for den? For all del, det er en helt kurant bass men har du noen gang prøvd den i praksis? 9117888[/snapback] Ja, jeg har prøvd den - men bare akustisk, ikke med forsterker. Kjøpte en GSR200 for noen måneder siden bare for å ha noe å klimpre på. Hadde en USA-Fender P-bass i over 10 år, men solgte den for et par år siden pga. akutt pengemangel... GSR'en overrasket (positivt) på alle måter, den er lettspilt og låter bra. Når jeg nå har tenkt å spille mer aktivt igjen vurderer jeg å investere litt mer. Så en SR500 til 5-6000 kr er midt i blinken. Og GSR'en beholder jeg. Endret 28. juli 2007 av cosmo03X Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ok, jeg da tolket jeg det første innlegget ditt feil. Ibanez lager gode basser, har et par stykker selv men i høyere prisklasse. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå