Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mareritt hver natt!

Skogslik

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ikke her i det hele tatt men jeg leste om mareritter,

syntes det var et interesant tema. Ser ut som en del mennesker er i samme båt..

Jeg har prøvd nesten alt utenom melk og edikk delen.

jeg ser sjelden på skrekkfilmer, jeg har alltid gode og hyggelige tanker før jeg sovner. men marerittene kommer snikende. enkelte ganger kan jeg ha to drømmer på en natt. Jeg skjønner dilemaet.. Jeg pleide ikke å ta drømmene mine så seriøst før men det må da bety noe når man har mareritt hver natt over lengre tid. vet ikke om jeg tør å sovne igjen.. hjeelp.. våkner ikke så veldig i godt humør når jeg har mareritt. er det noen der som har prøvd metoder som faktisk lindrer mareritter?

Jeg vil legge til. Fra begynnelsen i dette forumet så leste jeg om at det kunne være noe man har fortrengt .

Vel har man fortrengt noe som ikke har skjedd enn så lenge? eller ikke har vært vitne til? Jeg bare lurer.. Det ser ut til at det med drømmer er ganske så komplisert og inviklet. Jeg forstår meg lite på slikt. og er nå på jakt etter meningene med alt som raser gjennom hjernens aktivitet om nettene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Anja_*
En viktig ting..

Hva har du mareritt om?

Er det samme marerittet hver gang?

__________________________________________________________________________________________

_____

jeg har ikke akkurat samme mareritt hver gang , men det er om samme tingen da hvis du skjønner ., det er akkurat som jeg vet hva som kommer til å skje ., jeg vet det høres helt utrolig dumt ut !

men jeg mener det serriøst !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...