Gå til innhold

Ønsker tilbakemelding for nettside

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bygger en nettside for et firma.

Jeg øsnker tilbakemelding på hastighet, layout, +, + før jeg legger mere arbeid i sidene.

Alt innhold er for tiden statisk. (untatt Flash filen som e koblet opp mot PHP/MySQL)

Sidene er designet med tanke på at man skal kunne skifte "skins" via CSS.

http://www.underskrift.no/beta.php

Tusen takk på forhånd :)

Venlig hilsen

Kjartan Nilsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes siden var skikkelig behagelig å se på :D . Veldig kult med kartet, kanskje bytte ut rødfargen med en litt mildere farge slik som resten av siden. Hadde vært kult om man endret skin vha av en knapp/boks eller noe øverst i høyre hjørne.

Dette er ikke den første siden du noensinne har laget, er det vel?

Uansett synes jeg den var veldig bra. Bare husk å tilpasse den for 800*600 oppløsning. Det er alltid noen som bruker slik oppløsning.

Lenke til kommentar

nei, det er ikke den første siden jeg har laget. :wink:

Men faktisk den første der jeg har tatt skrittet fuuuuuuult ut med CSS

CSS er jo kjempeartig :)

Når jeg får på plass resten av innhold +MySQL skal jeg sitte å lage flere "skins".

Jeg må også lære meg hvordan jeg får gjort noe med bakgrunn i Flash slik at dette følger etter CSS fila :)

Siden er laget for 800X600, jeg har bare satt høyre del av tabellen til å vokse uendelig, slik ser det ut som siden er større :):):)

Takk for hyggelig tilbakemelding

LobSTer

Lenke til kommentar

Fine sider. Jeg lurer på om ikke rødfarge er en av de mest problematiske fargene å tolke for fargeblinde. Det finnes en del fargeblinde blant oss så det er kanskje noe du bør tenke på slik at selve hovedsiden gjøres tilgjengelig for flest mulig :o

Ellers synes jeg det hele var svært behagelig å se på; kanskje litt mye lijner og former på toppen. Jeg ville kanskje gjort det enda litt mer stilrent. Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Hmmm, det med fargeblinde har jeg ikke tenkt på i det heletatt. Takk for kjempetips :)

Jeg kommer også til å endre på rødfargen slik jeg er blitt oppfordret til fra dere.

Når det gjelder buer og sånn så kommer jeg til å produsere noen "skins" der jeg har andre former, etc :)

Tusen, tusen takk for alle tilbakemeldinger så langt :)

LobSTer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...