Xcrtry Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Hei Har tenkt å kjøpe meg nytt headsett fordi det jeg har nå er det blitt kontaktfeil med. Jeg har ikke så mye penger å legge i headsett, så jeg lurte på om det var noen som har erfaring med sennheiser HD 201? Har hørt at Sennheiser er veldig bra på lyd og kvalitet, men siden dette headsettet er så billig, ble jeg litt usikker. Så jeg håper det er noen som kan si noe om det headsette Her er link: https://prisguiden.no/product.php?productId=40769 Tar gjærne mot tips om andre headsett som ikke er så dyr Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Kossart er et billig headset som har fått bra omtale. Bl.a "Best i test" i Lyd og bilde 06/07 www.lydogbilde.no Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Kossart er et billig headset som har fått bra omtale. Bl.a "Best i test" i Lyd og bilde 06/07 www.lydogbilde.no 9117575[/snapback] Var ikke akkurat sånn jeg var ute etter. Mer som Sennheiser-headsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå