madammim Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei. Er på utkikk etter Belden 1874A Cat6 kabel, ca 100 meter. Finner ingen som forhandler i Norge. Er det noen som vet om forhandler? Det "må" være denne kabelen, da mitt bruk strengt tatt ikke har noe med nettverk å gjøre. Vet bare at akkurat denne kabelen er anbefalt. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hei. Er på utkikk etter Belden 1874A Cat6 kabel, ca 100 meter. Finner ingen som forhandler i Norge. Er det noen som vet om forhandler? Det "må" være denne kabelen, da mitt bruk strengt tatt ikke har noe med nettverk å gjøre. Vet bare at akkurat denne kabelen er anbefalt. 9117165[/snapback] Mener at Otra forhandler Belden-kabler. Edit: Hva skal du bruke den til da? Endret 21. juli 2007 av JFTech Lenke til kommentar
madammim Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hei. Takk for link. Finner ikke Belden hos de, men kan kontakte de og spørre. Ser ut som de forhandler mye Draka. Skal lage meg høyttalerkabler av denne. Slik som disse, men har blitt anbefalt fra andre som har laget denne kabelen å bruke 1874A. Det som i alle fall er viktigst er isoleringen som MÅ være teflon og ikke PVC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå