Gå til innhold

Hvordan gjøre fra gold til silver?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Jeg har en gold acc. på min 360, kredittkortet har allerede utløpt og kontoen er stengt (klarer ikke logge meg på internett med denne). Hva skal jeg gjøre for å få denne til å bli silver? Jeg har ett 1-dags try out kort som jeg ev. kan bruke hvis nødvendig for å få gjort den om til silver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+19283741

Se screenshot. Er det ingen mulighet for at jeg kan få denne kontoen tilbake? Selv om jeg benytter et nytt kredittkort eller et forhåndsbetalt kort?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Men lar det seg gjøre å åpne den? Prøvde å ringe, men de har stengt frem til mandag.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Uten at jeg skal si det for sikkert, tror jeg at MS er meget interessert i å ta imot pengene dine om du er villig til å gi dem over...

Har du prøvd å gå inn på marketplace å kjøpe et nytt Gold-abonnement med et kreidttkort?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Uten at jeg skal si det for sikkert, tror jeg at MS er meget interessert i å ta imot pengene dine om du er villig til å gi dem over...

Har du prøvd å gå inn på marketplace å kjøpe et nytt Gold-abonnement med et kreidttkort?

9451913[/snapback]

Nei, det har jeg ikke prøvd. Ringte til en på xb support for en ukes tid siden. Han sa først at kontoen var åpen, men etterpå så sa han at kontoen var stengt og aldri kunne brukes igjen :no:

Skal prøve med et kredittkort. Håper det virker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Har nettopp lagt til et nytt kredittkort, men jeg klarer ikke å komme meg så langt at jeg kan velge et gold ab for 1 mnd , 3 mnd etc. Der disse valgene er står det bare noe bullshit om at tjenesten har gått ut e.l. pga jeg er suspended fra live. Både silver og gold! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...