Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Foreldre, si nei til homokrav


Bør homofile få bli vurdert som adoptivforeldre?  

459 stemmer

  1. 1. Bør homofile få bli vurdert som adoptivforeldre?

    • Ja
      269
    • Nei
      154
    • Vet ikke/Ingen formening
      36


Anbefalte innlegg

Jeg ser at fare for mobbing er noe som blir brukt som et argument her. Vel her er en overraskelse til dere: Mange barn mobber for en hvilken som helst forskjell. Skal det være ulovlig for foreldre å flytte til et sted hvor det prates en annen dialekt? For dette er noe jeg har sett flere barn bli mobbet for. Dette er et generelt holdningsproblem som (hetrofile?) foreldre ikke har klart å gjøre noe med. Det ville ikke overraske meg om barn oppdratt av homofile foreldre var mer tolerante enn gjennomsnittet.

 

*klipp*

Det er en grunn til at homofile ikke får barn sammen, ganske enkelt fordi de ikke skal kunne ha barn.

*klipp*

Hvordan stiller du deg til hetrofile par hvor den ene parten ikke er fruktbar lenger pga. f.eks sykdom? Skal de kunne adoptere? Det er jo sikkert en grunn til at den ene personen har blitt syk og ikke skal kunne ha barn, tror du ikke?

 

*klipp*

altså diskuterer vi og argumenterer for våre påstander.

Jeg ser ingen argumenter i det innlegget L4r5 refererer til inneholder ikke et eneste argument, men påstander uten referanser. Altså ord som vi skal ta for sannheter bare fordi du sier det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BlueEAGLE: Det spørsmålet er så usaklig at jeg blir skremt. Be to homofile menn om å lage et barn- uansett hvor mye de prøver vil de ikke få det til. Så enkelt er det.

 

Hvor ofte ser man to homofile... apekatter oppfostre en apeunge? Aldri. Jo mer mennesket bruker sin teknologi og oppblåste svulst av en hjerne til å fucke med systemet, jo dårligere blir det. Vi graver vår egen grav.

 

 

Angående mobbing- det er jo en viss forskjell på å snakke en annen dialekt, og ha to fedre som rører rundt i ræva på hverandre.

Lenke til kommentar
Homofile dyr eksisterer, men de oppfostrer ikke unger sammen.

 

Careface på hva andre arter gjør uansett. Mennesket er en egen art.

9546648[/snapback]

 

http://rainbowallianceopenfaith.homestead.com/Science3.html

 

Og menneske er en egen art, men folk som sier at homofili er unaturlig kan få lov til å prøve å konvertere et par pingviner til heterofile søndagskristne også.

Lenke til kommentar
uansett hvor mye de prøver vil de ikke få det til. Så enkelt er det.

9546290[/snapback]

Her er det ikke snakk om å _lage_ barn. Her er det snakk om å adoptere barn. Jeg har ennå ikke sett et godt argument som skulle tilsi at homofile er mindre i stand til å lære barn sunt vett og medmenneskelighet. Det nærmeste jeg har sett er homofibibaserte fordommer.

 

Poenget mitt med mobbing er at det ikke har noen saklig verdi i denne sammenhengen. Med mindre du kan garantere at barna som denne ungen vil vokse opp sammen med har blitt oppfostret av foreldre som ikke har lært barna å respektere andre og at homofili er skumle saker.

Lenke til kommentar
Skal feite foreldre la være å få barn fordi barnet kan bli mobbet av dette? Nei fy f***

9546301[/snapback]

Dette kan F*** meg ikke sammenlignes.

 

 

 

 

 

Leif..

9551924[/snapback]

 

Jopp. Dere argumenterer med at barna kan bli mobbet dersom foreldrene er homofile. Aner dere hvor mange barn av feite foreldre som blir mobbet? Det er ikke så altfor lenge siden jeg gikk på barneskolen, og jeg vet hvor vanlig det er.

Det er mobbingen vi må gjøre noe med. Ikke tillate det ved å hindre homofile i å adoptere

Lenke til kommentar

Vell, jeg har ALDRI hørt noen på skolen bli mobbet med at foreldrene dems er feite, og jeg har gått på skole i vel 11 år nå.. - Men på ungdomsskolen var det en i klassen som stadig ble plaget over hvor femi far hans var, han bodde alene med faren, mor hans stakk tidlig av.

 

Legger til, han var en grei kar, som ikke gjorde noen noe galt i det hele tatt egentlig, skal nevnes at han byttet til privatskole i 10. klasse. Netopp fordi han ble altfor provosert...

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Jeg har opplevd MANGE ganger at folk med feite foreldre blir mobbet...

9555385[/snapback]

Rart egentlig.. er ikke ungenes feil at foreldrene er feite.. heller ikke om de er homofile/lesber.. :hmm:

 

Litt OT:

 

Det er så mangt hva folk kan mobbe for, jeg ville ikke ha mobbet folk om foreldrene deres var fete/homofile, men dessverre har folk i klassene jeg har gått som regel alltid brydd seg om foreldrene, man kunne bli mobbet for det ene og det andre; At de bor i et gammelt/stygt hus, at bilen er dårlig, at de går kledd i billige/gjennomsnittlige klær.. osv.

 

Men det er vell bare sånn miljøet her omkring er...

 

 

Litt ræva formulert, men er ikke helt i vater nå :)

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd at folk med feite foreldre har blitt på en måtte "ertet" til en viss grad, men ikke på samme måte som barn med homofile foreldre. Det er en slags vennskapelig, positiv erting når man omtaler kameratens feite mor/far (stor og sterk, har en evne til å spise mye, kan ta knekken på hva som helst osv.). Gutten med homofile foreldre ertes på den måten at det nevnes alle de mulige settingene den homofile faren hans kan være i (ta noe oppi rumpa, suge et eller annet, like noe feminint osv).

 

Den sistnevnte versjonen med homofile fedre er ren mobbing, mens den første er ikke verdt å nevne engang innen temaet "mobbing". Ingen som har lest de siste nyhetene? Homofile foreldre mobbes mye mere enn andre? 51% av homofile har blitt mobbet fordi de er homofile?

 

Det er de som er feite som mobbes, ikke de med feite foreldre.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom tråden er det helt utrolig hva enkelte kan få seg til å si 2007.

MAKAN til _latterlige_ og RÆVVA argumentering fra homofobe rasshøl har jeg ikke sett på lenge :wallbash:

 

Hvorfor er homofile mindre egna til å ta seg av barn en hetrofile?

 

Mobbeargumentet blir bare dumt og usaklig, som tusen andre har sagt: unger mobber hverandre uansett, har de ikke noe å si så finner de bare på noe..

 

Hadde jeg vært adopitivbarn så hadde jeg vært stolt hvis jeg hadde homofile foreldre som tok seg av meg, hvorfor skulle jeg vært noe annet?

 

Dere som har så mye i mot homoer, har dere noen gang møtt noen?

Vet dere om noen andre en de i homsepartruljen osv?

 

En gang i tiden så var det også forbudt før jøder å bo i norge. Heldigvis så går verden framover, selv om noen tregskaller drar igjen med sine primitive holdninger..

 

 

Herre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...