simson Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tenker å kjøpe meg ny bærbar til et sted mellom 6 og 10 tusen, men er rimelig clueless, og ønsker derfor forslag. Kan en kjapp core duo være bedre enn den billigste core 2 duo? Noen andre kommentarer: - Helst 15 tommers skjerm (15,4') - Minst 1gb RAM - Lite spilling, men noe (mest av typen Football Manager) - Kanskje noe foto/videoredigering, men har gjort dette på PCer med 256 mb RAM uten problemer, så min veldig-så-amatørmessige videoredigering skal ikke legge begrensninger - OK batterikapasitet, vekt og størrelse (slik at jeg får tatt den med på hytte eller sett filmer på lengre bussturer etc), men vil primært bli brukt i hjemmet. Det viktiste er likevel at dette er en god og solid PC, av et kjent merke som har lite problemer med å gå i stykker, etc. Har noen positive erfaringer med Dell, og vurderer derfor å bygge opp en PC der. Noen som har gode forslag, så er jeg supertakknemlig! Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 hvis jeg skulle ha kjøpt nye pc hadde jeg nok gått for en hp kanskjedell, men jeg ville ikke ha kjøpt en acer, jeg har dårlig erfaring med de, kjøpte en splitter ny acer 5100 i fjor, gikk vel 2 måneder før den var herpa, hele shiten lagga hvert 3. sek kameraten min kjøpte samme, den varte i to dager mer enn min, men samme feilen. De brukte også en hel måned på og reparere den, og når den kom tilbake manlga den cdrom driverne men, men, dette er jo ditt valg, men hp er vel den mest holdbare -Hauken- Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 men jeg ville ikke ha kjøpt en acer, jeg har dårlig erfaring med de, kjøpte en splitter ny acer 5100 i fjor, gikk vel 2 måneder før den var herpa, hele shiten lagga hvert 3. sek -Hauken- 9117937[/snapback] PEBCAK anyone? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...519714;c:100561 Vil tro denne kan gjøre deg flotte ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå