muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hvem sikter du til nå? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Folk har enda ikke skjønt det med avataren ass... Nå begyner du igjen :oops: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hvem sikter du til nå? Vel, jeg så mest på Haarball. Folk har enda ikke skjønt det med avataren ass... Nå begyner du igjen :oops: Jeg har vel aldri mast på det før, har jeg vel? Eller tar jeg feil... Vel, det er det samme uansett fordi reglementet sier 50x50 og ingen bilder i siggen.. slik er det bare! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg hadde en animasjon, men den fiksa jeg på når du sa det. Viste det var et eller anna jeg hadde glemt. Mekkan avataren min selv Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg hadde en animasjon, men den fiksa jeg på når du sa det. Viste det var et eller anna jeg hadde glemt. Mekkan avataren min selv slik skal det være ! :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Folk har enda ikke skjønt det med avataren ass... Hvis du kommer inn her bare for a klage på det så kan du likesågodt holde kjeft. Du kan heller begynne å poster under søppel, eller sammen med avatar postene. Din post har absolutt ingeting med viftestøy å gjøre. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Folk har enda ikke skjønt det med avataren ass... Hvis du kommer inn her bare for a klage på det så kan du likesågodt holde kjeft. Du kan heller begynne å poster under søppel, eller sammen med avatar postene. Din post har absolutt ingeting med viftestøy å gjøre. ' Nei men jøss, trenger man å bli så gretten da? Jeg bare minner folk på det, for forumets beste! Vil nemlig ikke at dem skal bli fjerna. =) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Folk har enda ikke skjønt det med avataren ass... Hvis du kommer inn her bare for a klage på det så kan du likesågodt holde kjeft. Du kan heller begynne å poster under søppel, eller sammen med avatar postene. Din post har absolutt ingeting med viftestøy å gjøre. ' Nei men jøss, trenger man å bli så gretten da? Jeg bare minner folk på det, for forumets beste! Vil nemlig ikke at dem skal bli fjerna. =) Helt ok det, men send heller en mail eller en pm til moddisene så fikser de det. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Folk har enda ikke skjønt det med avataren ass... Hvis du kommer inn her bare for a klage på det så kan du likesågodt holde kjeft. Du kan heller begynne å poster under søppel, eller sammen med avatar postene. Din post har absolutt ingeting med viftestøy å gjøre. ' Nei men jøss, trenger man å bli så gretten da? Jeg bare minner folk på det, for forumets beste! Vil nemlig ikke at dem skal bli fjerna. =) Helt ok det, men send heller en mail eller en pm til moddisene så fikser de det. ¨ Joda, det er mulig det også. Men siden alle en eller annen gang må få det med seg gjorde jeg det her. Det er nemlig mange som fortsatt ikke har sett/fått med seg at det burde gjøres... men samma det! Skal ikke ødelegge tråden helt her... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Skal ikke ødelegge tråden helt her... Litt seint nå... bryr meg dritten om avatarer blir borte. Disse plagsomme dingsebomsene som hopper opp og ned heletiden. Skulle bare vært lov med .jpg/.jpeg filer og ikke .gif Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Skulle bare vært lov med .jpg/.jpeg filer og ikke .gif Grunnen til at .gif er lov er vel siden .gif er enda mer komprimert en .jpg/.jpeg, men jeg skal holde meg utafor avatar diskusjonen av den simple grunn at jeg egentlig ikke bryr meg så lenge man ikke bruke en DIGER avatar som gjør slik at alt på hele sia flytter seg. /me is out Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Folk har enda ikke skjønt det med avataren ass... ikke? ;p Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Herregud folkens! Det er ikke bare avataren som er problemet her! Disse forbanna lange signaturene etter hver eneste melding dere dytter inn i hw.no-forumet er jo totalt unødvendige! Spesielt muahahaha og Dr.X bør gå og skamme seg littegranne. Sikkert mange andre også, men det er spesielt dere to jeg har blitt oppmerksom på i denne tråden. Én signatur per bruker per tråd er vel nok? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Skulle bare vært lov med .jpg/.jpeg filer og ikke .gif Grunnen til at .gif er lov er vel siden .gif er enda mer komprimert en .jpg/.jpeg, men jeg skal holde meg utafor avatar diskusjonen av den simple grunn at jeg egentlig ikke bryr meg så lenge man ikke bruke en DIGER avatar som gjør slik at alt på hele sia flytter seg. /me is out Spørs nå hvor bra komprimering du bruker på .jpg/.jpeg det da. Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Okay, de fleste forum bruker jo avatarer som er like store som min da, så skjønne ikke hva problemet deres er, hvis dere ikke er helt oppsatt på at alle skal holde reglene. For min del visste jeg ikke om det, så kan sikkert fjerne den hvis det er så grenseløst plagsomt. jpeg er MØKK i forhold til gif, forresten, og animerte ikoner er jo bare tøffe da. Rare folk her.. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Haarball: Din avatar plager ikke meg, den gjør ikke så hele sia flytter seg på skjermen og alt blir bare fuck fusion: Hvis man mekker avataren selv burde man klare og komprimere den riktig du som klager over signatur: Ok, du liker ikke signaturer, andre liker ikke STOER avatarer og masse animasjoner, men begge må leve med det Lenke til kommentar
cpy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 "PAPST" vifte er ganske bra stand støy 12db er ganske stille..... har selv vifter med neon lys, skikkelig space, men støyer litt. "FASHION BEFORE FUNCTION" Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Haarball:du som klager over signatur: Ok, du liker ikke signaturer, andre liker ikke STOER avatarer og masse animasjoner, men begge må leve med det Har ikke noe imot signaturer, syns bare ikke at folk med 5 mil lang signatur skal poste signaturen sin på hver bidige post i en tråd. Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Har funnet ut at det er to vifter som bråker, men er usikker på hva de faktisk er.. dene ene sitter rett på hovedkortet ganske nær midten av kabinettet, og er vel CPU-kjøleren (Denne som bråker mest høres det ut som). Er Volcano 9 en bra erstatning for denne? Den andre vifta som bråker sitter øverst og bakerst, og er pakka inn i en boks. Løsning på dette? Dere sitter vel og skrattler av den fraværende kunnskapen jeg innehar, men stram dere opp og gi meg litt veiledning! Takk på forhånd, Haarball med far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå