aass Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Unnskyld meg , men jeg er en som ikke har så mye peiling på pc! har bestilt nye pc deler men hvor mange vifter må jeg ha? :-? Takk på forhånd :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 1 foran og 1 bak, eller 2 foran og 2 bak. Bare sånn at det blir litt luft gjennomstrømning i kabinettet. Lenke til kommentar
aass Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Takker! har bestilt deler fra komplett.no og pcutstyr.no e no! HOHOHO Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Uhm. Gi oss navnet på kabinettet og link til det først, så kanskje vi kan finne ut hvor mange kabinettvifter du faktisk har plass til! Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 men du må ha plass til viftene i kabinettet også da, regner med at du har det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Om en har plass til 4 vifter i kabinettet så er det jo ikke nødvendig å montere vifter i alle plassene. Skal man ikke overklokke så kan man ofte slippe unna uten andre kabinettvifter enn den i PSU'en. Evt. sette inn en stille en i front eller bak. Spesielt om man skal ha AMD så er det absolutt anbefalt med en ekstra vifte i kabinettet. Lenke til kommentar
Veg_Ard Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Takker for alle svar:) har plass til 4 vifter i kabinettet men er det nøvendig med så mange? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Dersom du ikke skal overklokke trenger du ingen vifter i kabinettet . Hvis du har mange hardisker veldig tett er det lurt med en HD vifte. Det er ingen vits og overdrive . Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 men du må ha plass til viftene i kabinettet også da, regner med at du har det pyse! hva har vi drill og dremel for da? (elektrikere har en sånn rå sak.... puttern på boret og så kan du bore 8cm hull, uten probs!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå