krisst90 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) HEI Kjøpte meg en ipod for noen uker siden...og siden det går an å ha film på den kunne jeg tenke meg det Har lastet ned iTuns og registrert konto....MEN HVOR ER DET JEG FÅR LASTET NED FILMER!! Har lenge prøvd å finne filmer men det eneste som kommer opp er sanger fra filmen. Selv om jeg trykker på movies Utrolig frustrerenes!! Er det noen som kan hjelpe meg....hvordan få film inn på ipoden?? (vet ikke om jeg har opprettet dette emne på feil sted..men viste ikke ellers hvor jeg skulle oprette det ) Endret 21. juli 2007 av krisst90 Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Går ikke an for nordmænd at købe film på itunes. Rip dine egne dvder i stedet Lenke til kommentar
krisst90 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Går ikke an for nordmænd at købe film på itunes.Rip dine egne dvder i stedet 9118096[/snapback] Er det noen som vet hvordan man riper sine egene dvder?... må man ha et spesielt program? Håper på svar Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 dvd decrypter eller alcohol 120% funker. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 DVD Shrink er jeg selv fornøyd med. Godt program til å utvide lånetida på filmer Lenke til kommentar
krisst90 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Men er det noen som vet hvor man får ta i et sånt program? DVD Shrink eller dvd decrypter ? Endret 4. august 2007 av krisst90 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Men er det noen som vet hvor man får ta i et sånt program? 9208701[/snapback] Hvis du gidder å søke på google så kanskje du finner det. Endret 4. august 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
krisst90 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 jeg lastet ned et DVD Shrink program fra pc world ...men hvordan får jeg filmene inn i iTunes etter at jeg har skjørt de gjennom programet?? Noen som vet? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vel, du må konvertere de over til det formatet du vil ha. Det lages som oftest ISO-filer vha. DVDShrink, og de må konverteres til det formatet iTunes bruker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Les guiden min for hvordan legge film inn på iPod Video https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=773464&hl= Håper denne hjelper! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå