Henning- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg kjøpte bil på torsdag, og i bilen sitter det 2 stk 10" bassere.. De er røde og det står SPL med hvit skrift.. 400w. Noen som veit egentlig hva detta er forno? Det er ikke akkurat helt vill lyd i de for å si det sånn..... Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 SPL = Sound Pressure Level, men det måles i Db (decibel). Hva med å ta et bilde av de så kansje noen kjenner dem igjen ? Evt. legge ut produsentens bilde hvis du finner det. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 SPL = Sound Pressure Level, men det måles i Db (decibel). Hva med å ta et bilde av de så kansje noen kjenner dem igjen ? Evt. legge ut produsentens bilde hvis du finner det. 9116652[/snapback] Ja, veit det.. Men det eneste som står på de er SPL med stor hvit skrift over elementet. skal legge ut bilde nå var ute og tok Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 boss = båss spl = søppel Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 SPL Audio 12" Har ingen erfaring med merket. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja dette var maskuline sub'er Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) haha. De er rævva.. Men nå veit jeg hvertfall sånn omtrent hva det egentlig er forno. Fikk ikke med noe papirer eller noe på de.. De funker greit til lav spilling men så fort jeg guffer på litt vrenger de seg De er heller ikke helt sånn.. Lurer på om det er 10" jeg.. Også er de røde i midten og svarte rundt... Endret 22. juli 2007 av Henning- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå