Gå til innhold

Musikk: Orkester aktig: coax - presto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, veit jeg har posta mye rart men den her ble jeg fornoyd med.

Den tok egentlig jaevlig lang tid a fa riktig og..

All kritikk mottatt med glede.

http://www.c0ax.com/dl/coax_-_presto.mp3

9116553[/snapback]

Dette var da slettes ikke så værst. Du viser at du har noe kjennskap til orkester... Stykket er jo ganske kort. Det er ingen særlig antydning til temaer eller utvikling/høydepunkt....hvilket forsåvidt likevel kan fungere - avhengig av hva musikken er ment til. Stykket er heller ikke presto, forresten. Uansett, jeg kjenner ikke til det du gjør, men det hadde kanskje vært en idé og jobba mer med å skrive musikk (kanskje uten data?), og ikke fokusert på å få det ut, med hva det enn er du bruker av orkestersoftware (med tanke på at du sier:

Den tok egentlig jaevlig lang tid a fa riktig og..
. Hadde vært spennende å høre mer fra deg innen denne sjangeren. Stå på, og hør mye på god musikk.
Lenke til kommentar

Flott optimistisk orkestermusikk, dette her. Hører at du ikke klarer å holde deg unna de coaxiske drømmestrykerne her heller :wee:

Musikken minner meg kraftig om Final Fantasy IX og Zelda, av en eller annen grunn. Kunne tenke meg å høre noe mer nedtonet fra deg, noe Arvo Pärt-aktig, kanskje?

Lenke til kommentar
Flott optimistisk orkestermusikk, dette her. Hører at du ikke klarer å holde deg unna de coaxiske drømmestrykerne her heller :wee:

Musikken minner meg kraftig om Final Fantasy IX og Zelda, av en eller annen grunn. Kunne tenke meg å høre noe mer nedtonet fra deg, noe Arvo Pärt-aktig, kanskje?

9116813[/snapback]

takk for lytten cun!

Skal prove a komme unna padene da men er vanskelig.

Uansett jeg laga en nedtonet 'arvo part' aktig greie..

http://c0ax.com/dl/coax_-_eturnus.mp3

Si ifra om det var noe slikt du tenkte deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...