Gå til innhold

saker og ting som skulle vært i wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle vært mulighet til å velge mellom vanlig flight eller "instant". Greit at det er moro å se landskapet ovenifra den første gangen, men den 500ende gangen er det ikke like spennende.

9144913[/snapback]

 

Ja, og i tillegg til instant-teleportering til et hvilken som helst område i hele WoW, så burde man ha muligheten til å velge seg alt mulig gear når man starter spillet.

Alle burde få en 100% run speed increase som passiv bonus og alle burde kunne få flight form som kan brukes også i Azeroth allerede på level 10.

 

Foresten burde mat og vann vært gratis og med instant effekt.

Lenke til kommentar
Det skulle vært mulighet til å velge mellom vanlig flight eller "instant". Greit at det er moro å se landskapet ovenifra den første gangen, men den 500ende gangen er det ikke like spennende.

9144913[/snapback]

 

Ser ikke problemet egentlig. Får jo masse av tid til å gjøre andre ting i mellomtiden. Pissepauser, lese på nettet hvor du finner quests osv.

 

Noe som kan være irriterende er at du noen ganger flyr omveier for å komme til et sted. F.eks fra Auberdine til Un'Goro svinger du jo innom Gadgetzan, som er lenger unna enn Auberdine>Un'Goro. Tullete.

Lenke til kommentar

Jeg kunne også tenkt meg en funksjon noe alla ignore, bare at personen som eventuelt prøvde å skrive til deg ikke fikk opp beskjeden at du er ignored. Og i tillegg når du "blocket" en person så ser han ikke om du er online eller ei. Er så grenseløst lei av alle de små vennene til lille broren min som maser i et kjør, og viss jeg stiger en level med en alt og så er det et stort helviti med ding gz gratz osv. Og av en eller annen merkelig grunn vet de navnet til alle altene mine :| Uff høyere aldersgrense hørtes plutselig ikke så ille ut...Men for drøyt.

 

Jada jeg høres ut som en gretten gammel gubbe, men det blir så altfor mye, er i utgangspunktet ganske hyggelig tror jeg.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Det skulle vært en metode for å unngå at folk konstant trader/inv til group -_- sikkert fler som har møtt på de som trykker det opp hele tiden, å du avslår, opp, avslår å en evigrund dans..

 

Blizz skulle vært flinker å få bort gold spammere.. Joda, tøff jobb.. men finnes sikkert NOEN flere metoder. Blizz har aldri vært kjent for å være rask på labbene med noe som helst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...