Yamaha_sting Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden så prøver her.. Har nå fått meg sånn tv kabel til pcen ,Det er sånn med Gul,Blå,Rød og grønn ledning..Men når jeg kobler til så blir det bare sort/hvit.. Noen som vet åssen man får farger.. Vet det er HDTV lendning.Har ikke HDTV..Men kan man få farger selv om det ikke er HDTV?? Lenke til kommentar
Yamaha_sting Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Hva slags TV? 9116551[/snapback] Har et gammelt Philips tv 46 ellr 48 tommer.. Kobler bare i AUX inputtane Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 ledningen du prøver å bruke er av RGB-type, en standard som er vanlig bla. i japan. TV'en din foretrekker mest sannsynlig ledning av komponent-type, disse standardene passer ikke om hverandre, og resultatet blir, som du opplever, svart-hvitt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Gule og grønne ledninger, gammel 48"... Ja ja... :!: Problemer med fargene er som regel feil innstilling på TV. Se om du kan endre type input på den inngangen du bruker. Lenke til kommentar
Yamaha_sting Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Gule og grønne ledninger, gammel 48"... Ja ja... :!: Problemer med fargene er som regel feil innstilling på TV. Se om du kan endre type input på den inngangen du bruker. 9116616[/snapback] Ja ellr vet ikke om det er så gammalt..Men mener det er sånn tv med prosjektor inni tven Lenke til kommentar
Yamaha_sting Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Lurer på en ting til..Åssen er det å koble spille maskiner i e ledningene? vet at xbox 360 har sånn blå å grønn ledning..Men får jeg sett noe på pc skjermen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tipper at blå, grønn og rød kabel er komponent og gul er kompositt. Plugg gul kabel i gul kontakt på TV og gå inn på innstillingene til skjermkortet og sjekk at TV-out står på PAL B/G. Lenke til kommentar
Yamaha_sting Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Når Jeg kobla i stad måtte jeg ta Gul i grønn..hmm men er bare svart/hvit Lenke til kommentar
Yamaha_sting Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Har satt på Pal B/G..men det er fortsatt svart hvit.. stilte det på nvidia på pcen.. fant ikke noe AUX options på yv.. prøver et annet philips tv nå..men er svart hvit enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå