iNtensimilla Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei. Har nå en W810i som skal byttes ut med en W610i til mandag, men jeg har hvertfall Netcom Youngtalk og har nå vidreført abonnementet, og har benyttet sommer tilbudet hvor man får 2 mnd. gratis SMS Mania. Men, nå har jeg 3 kr og 1961 gratis SMS. Men hver gang jeg skal sende en melding så kommer det: "Kan ikke sende **Navn** Meldingen er sperret Prøve på nytt?" Hvorfor kommer dette? Dette skjedde for første gang når jeg nettopp var kommet over Svenske-grensa, over til Norge, hvor jeg hadde kommet inn på NetCom nettet igjen. Det samme kommer fortsatt!? Fokka nett? Fokka mobil? Fokka abonnement? Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ring kundesupport så finner du ut av det, ikke så mye vi formubrukere kan gjøre med det problemet tror jeg. Lenke til kommentar
Kmkh Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei.Har nå en W810i som skal byttes ut med en W610i til mandag, men jeg har hvertfall Netcom Youngtalk og har nå vidreført abonnementet, og har benyttet sommer tilbudet hvor man får 2 mnd. gratis SMS Mania. Men, nå har jeg 3 kr og 1961 gratis SMS. Men hver gang jeg skal sende en melding så kommer det: "Kan ikke sende **Navn** Meldingen er sperret Prøve på nytt?" Hvorfor kommer dette? Dette skjedde for første gang når jeg nettopp var kommet over Svenske-grensa, over til Norge, hvor jeg hadde kommet inn på NetCom nettet igjen. Det samme kommer fortsatt!? Fokka nett? Fokka mobil? Fokka abonnement? 9116292[/snapback] Merkelig nok, så får jeg akkurat samme problem når jeg har vært i sverige og kommer til norge. I følge netcom er det noe som "henger igjen" i sverige, å det er bare å ringe til kundeservice, så fikser de det med en gang. Det eneste jeg må gjøre de gangene er å skru telefonen av og på. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Merkelig nok, så får jeg akkurat samme problem når jeg har vært i sverige og kommer til norge. I følge netcom er det noe som "henger igjen" i sverige, å det er bare å ringe til kundeservice, så fikser de det med en gang. Det eneste jeg må gjøre de gangene er å skru telefonen av og på. 9116731[/snapback] Har skrudd den av og på, tatt ut lader og SIM-kort. Ingenting funker :\ Kundeservice åpent i morra? Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kundeservice til NetCom er åpen 24/7 Lenke til kommentar
tuppeline Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Netcom sperrer sms-tjenesten hvis du har kontantkort eller youngtalk, drar til utlandet og har lite penger på ringesaldoen. Dette for at du ikke skal overtrekke saldoen. For å unngå dette så kan du passe på å ha igjen 5-10 kr på ringesaldoen. Har du blitt sperret så løses den opp igjen hvis du fyller på ringesaldoen, eller så kan du ringe Kundeservice så ordner de det med en gang. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei.Har nå en W810i som skal byttes ut med en W610i til mandag, men jeg har hvertfall Netcom Youngtalk og har nå vidreført abonnementet, og har benyttet sommer tilbudet hvor man får 2 mnd. gratis SMS Mania. Men, nå har jeg 3 kr og 1961 gratis SMS. Men hver gang jeg skal sende en melding så kommer det: "Kan ikke sende **Navn** Meldingen er sperret Prøve på nytt?" Hvorfor kommer dette? Dette skjedde for første gang når jeg nettopp var kommet over Svenske-grensa, over til Norge, hvor jeg hadde kommet inn på NetCom nettet igjen. Det samme kommer fortsatt!? Fokka nett? Fokka mobil? Fokka abonnement? 9116292[/snapback] AKURATT SAMME skjedde med meg, får det ikke til ¨å funke! Kom over svenske grensa- woop da funka det ikke... for no drit Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 AKURATT SAMME skjedde med meg, får det ikke til ¨å funke! Kom over svenske grensa- woop da funka det ikke... for no drit 9151634[/snapback] Ring til Netcom(05050), de fikser det med en gang Jeg gjorde det, så ba de meg om å skru mobilen av og på, så funket det igjen Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jepp, de bare reaktiverer SMS eller fyller noen ører på kortet ditt, så funker det igjen Dette er et kjent "problem" for NetCom. Endret 27. juli 2007 av Glenn Lenke til kommentar
anonym007 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jepp, de bare reaktiverer SMS eller fyller noen ører på kortet ditt, så funker det igjen Dette er et kjent "problem" for NetCom. 9157852[/snapback] er vel heller noe man gjør bevisst da både youngtalk og kontantkort er abonnement som man har slik at man skal kunne ha kontroll. da er det ikke noe særlig å feks komme hjem fra sverige å pluteselig ha 2-300kr minus.. derfor det bløir sperret. den forsvinner,som sagt tidligere her, med engang dere fyller på saldo igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå