Gjest Me_and_her Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg så en virkelig digg dama på en butikk (stor butikk). Hun ruslet rundt i butikken som om hun kjedet seg der (som hun sikkert gjorde). Det jeg lurer på er at, kunne jeg ha sjekket henne opp? Eller ser dette ut som en håpløs situasjon? Og hvis jeg kunne det hvordan skulle jeg ha gjort det? Noen tips? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvorfor ikke ? Masse rart å prate om på ett kjøpesenter Lenke til kommentar
Gjest Me_and_her Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvorfor ikke ? Masse rart å prate om på ett kjøpesenter 9116475[/snapback] Så det er egentlig ikke noe gale i å sjekke opp en ukjent jente? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Du bør merke relativt fort om hun synes det er creepy eller ikke. Det spørs en del på hvordan du tar kontakt, men noen liker ikke at fremmede snakker til dem uansett. Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg så en virkelig digg dama på en butikk (stor butikk). Hun ruslet rundt i butikken som om hun kjedet seg der (som hun sikkert gjorde). Det jeg lurer på er at, kunne jeg ha sjekket henne opp? Eller ser dette ut som en håpløs situasjon? Og hvis jeg kunne det hvordan skulle jeg ha gjort det? Noen tips? 9116233[/snapback] Selvfølgelig kunne du ha sjekket henne opp! Tenk for en dag hun ville fått - og du også! Ikke noe som er mer sjarmerende enn at en mann kommer bort og flørter, i butikken. Hehe, jeg gjør det stadig vekk (bare er sånn, ikke noe som ligger bak) Du kan si: Ikke bare bare å finne ut hva man skal ha til middag hver dag (også smiler du til henne) Åpningen er gjort Eller: Åja, du er også glad i lettmelk? Synes helmelka har så ekkel smak...egner seg best til vaffler..jeg er så sinnsykt glad i vaffler, er du? Litt sånn smalltalk før du evnt setter inn støtet, men da får du sjansen til å se om det ligger noe kjemi i lufte Good luck Endret 21. juli 2007 av Lilhla Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er vel ikke unormalt det . Er jo null problem om du er flink til å ta det med ro og starte en naturlig samtale. Selv blir jeg litt satt ut når fremmede snakker til meg. Er ikke så ofte det skjer. Som da jeg satt på bussen og en kar spurte om jeg var trist. Ble skikkelig paff. Så spurte han hvor jeg skulle og slikt. Plutselig hadde jeg glemt det selv. Men jeg setter pris på det. Sånt er kos. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ja, absolutt. De få gangene man virkelig føler for å si noe eller føre en dialog med ei jente man har oppdaget, så skal det utføres uansett hvor faen du befinner deg. Det er slike perioder du kan lykkes for du føler deg motivert og har virkelig lyst, da gir det bedre inntrykk på henne. Grip sjansen når du føler deg motivert og ser et stykke biff foran deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 i butikker er det utrolig lett å ta kontakt og komme i kontakt med damer. som tidligere nevnt er det lett å finne noe å starte samtalen med. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 er det ike bare å gå bort å si hei, hvis personen som du prater med hjelper deg å fortsette samtalen så kan det godt hende at det går bra, skulle det gå til helvete så gjør jo ikke det noe Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Du sier bare "bow chika wow wow" smiler å hever øyenbrynene.. Funker hver eneste dag.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Du sier bare "bow chika wow wow" smiler å hever øyenbrynene.. *poff* så er klærene av samtidig. raskt og enkelt. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Gi gass! Ikke noe å tenke på engang! Sjekking er noe som man bør gjøre OVERALT! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Du treffer på så utrolig mange fine jenter på jobben (Guider i en stavkirke) at jeg snart blir gal Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Gå bort og spørr henne om hvor brødet ligger.. når hun forklarer ser du på henne og sier "snakker vi lunsj eller? Dinner?" Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Gå bort og spørr henne om hvor brødet ligger.. når hun forklarer ser du på henne og sier "snakker vi lunsj eller? Dinner?" 9132073[/snapback] Nesj, alt for frempå! Gutter som gjør slike stunt, fremstår som alt for oversikker på seg selv og de ferreste jente liker det Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Gå bort og spørr henne om hvor brødet ligger og når hun svarer sier du "hadde håpet det ville få ligge i trynet ditt jeg.9132073[/snapback] Slik Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er vel ikke unormalt det . Er jo null problem om du er flink til å ta det med ro og starte en naturlig samtale. Selv blir jeg litt satt ut når fremmede snakker til meg. Er ikke så ofte det skjer. Som da jeg satt på bussen og en kar spurte om jeg var trist. Ble skikkelig paff. Så spurte han hvor jeg skulle og slikt. Plutselig hadde jeg glemt det selv. Men jeg setter pris på det. Sånt er kos. 9117011[/snapback] Nei, slik! Hør på jentene du Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Nope, å sjekke opp folk kan man gjøre overalt og alltid, ikke bare i fylla! Setter selv pris på om det skjer med meg andre steder enn i fylla. Blir mere ekte da om du skjønner? Men skjønner absolutt problemet ditt med at du ble usikker, er ikke bare bare å gå bort til en dame man liker å bare begynne å snakke i vei.. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Som sagt ovenfor: Sjekking på andre plasser enn på byen kan faktisk fungere bedre på flere måter. Det blir ikke like presset, og dama vil ikke oppfatte deg som at du er på jakt etter kun en ting: Å dele taxi hjem til samme seng. Er du på jakt etter nye venner eller kjærester vil vel dette funke, hvis du gjør noe ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå