Noreng Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 jeg har en lokal shop ikke langt unna som selger DVD-CDer, men disse er så små. Jeg trenger ganske mye plass helst. Minst 0,5 gb. Hvor kan jeg kjøpe dette, og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) 0,5 gb får du plass til på en CD-plate. Elkjøp,Expert, Spaceworld osv. selger tomme CDer og DVDer. Skal man har store kvantaer lønner det seg å bestille på nett. Alle de store netshopene har vel det, alt fra netshop.no til komplett.no Endret 21. juli 2007 av espennyh Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) 0,5 må være skrivefeil, så hvis trådstarter kunne fylle inn rett tall før komma så ville det vært lettere å hjelpe DVD-R 8.5GB Dual-layer (Husk å sjekke at du har dual-layer DVD brenner) Endret 21. juli 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 du får det billigst på nett, Verbatim er jo et bra valg idag, jeg handler alle mine brennbare plater idag fra www.dvdink.no som er billigst her i norge som jeg har funnet. har handlet derfra flere ganger Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Nice. Tusen Takk for hjelpa. Er fjern på dette med brenningen, hvordan sjekker du brenneren din (om du har dual-layer) EDIT: Det er DVD + R som er de beste platene (For å brenne filmer osv)? Endret 21. juli 2007 av Noreng Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Drar opp igjen denne tråden jeg. Noen som kan hjelpe meg med følgende spørsmål: *Hvor sjekker du hva slags brenner du har? *Billig, diger DVD-CD som kan brennes på min data *Brenningsprogram Litt mer info om brenning Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Drar opp igjen denne tråden jeg. Noen som kan hjelpe meg med følgende spørsmål: *Hvor sjekker du hva slags brenner du har? *Billig, diger DVD-CD som kan brennes på min data *Brenningsprogram Litt mer info om brenning 9198084[/snapback] - gå på kontroll panel trykk så på SYSTEM, trykk så maskin vare, deretter på enhetsbehandling da kommer device manager opp. trykk så på + knappen på dvd/cd rom drives, da får du opp navn på hvilke brenner du har, google så etter de brenneren og finn spec på den. - brenner program, www.imgburn.com gratis brenne program, eller hvis du har nero bruk dette - her handle jeg cd-r dvd-r http://www.dvdink.no/estore/default.asp Lenke til kommentar
mari1 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 du får det billigst på nett, Verbatim er jo et bra valg idag, jeg handler alle mine brennbare plater idag fra www.dvdink.no som er billigst her i norge som jeg har funnet.har handlet derfra flere ganger 9116289[/snapback] ja dvdink.no er veldig billig på de produkt de har Men for mer utvalg av orginalprodukt så er norwaydisc.no veldig god på pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå