Gå til innhold

Bunnslam i Fanta

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg en god og kald Fanta her om dagen. En av de nye sommer typene. Er ikke helt sikker på navnet, men det var skrevet noe om Hawaii på etiketten.

Da jeg hadde drukket en slurk, skrudde jeg på korken og la merke til noe hvitt slam i bunnen av flasken. Brus går da ikke ut på dato? Jeg har aldri opplevd dette før. Hva kan det være? har opplevd det to ganger nå, og det fikk meg til å undres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, mener det er fruktkjøtt i noen av det nye fantane. Hva står det på etiketten ? (hvis du fortsatt har flaska).

9116150[/snapback]

Har desverre ikke flaska lenger. Vil ikke dette skremme kunder da? Jeg ble jo skremt selv. Dette har jeg aldri opplevd før, brus skal jo være brus, uten hvite flak i bunn.

Får kjøpe meg en ny flaske en dag å se etter. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Hehe, mener det er fruktkjøtt i noen av det nye fantane. Hva står det på etiketten ? (hvis du fortsatt har flaska).

9116150[/snapback]

Har desverre ikke flaska lenger. Vil ikke dette skremme kunder da? Jeg ble jo skremt selv. Dette har jeg aldri opplevd før, brus skal jo være brus, uten hvite flak i bunn.

Får kjøpe meg en ny flaske en dag å se etter. Takk for svar!

9116164[/snapback]

har tydligvis ikke drukket brus fra grans på 80 tallet du, der var det mye bunnfall.

Lenke til kommentar
Jo, brus går ut på dato ;)

Kan tippe d er fruktkjøtt i bunnen.

9118152[/snapback]

vil heller si på fargestoffer, bare se på tunga di etter å ha drukket en del cola. tviler på at det er særlig mye fruktkjøtt i cola, eller andre typer brus for den saks skyld

Lenke til kommentar
Jo, brus går ut på dato ;)

Kan tippe d er fruktkjøtt i bunnen.

9118152[/snapback]

vil heller si på fargestoffer, bare se på tunga di etter å ha drukket en del cola. tviler på at det er særlig mye fruktkjøtt i cola, eller andre typer brus for den saks skyld

9118976[/snapback]

Jeg tror fruktkjøtt ville blitt tæret opp av den sterke syren som er i brusen. Disse flaskene har stått noen dager før de blir kjøpt av en kunde i butikken. Det sies jo at en man kan legge en tann i et glass med cola, og etter noen dager er den borte.

Lenke til kommentar
jeg vil gjerne se den brustypen som det faktisk er fruktkjøtt i. vis noen som helst her klarer å vise til en enste brus som blir solgt i norge og har frukt kjøtt, så skal jeg jammen meg prøvesmake den.

9122429[/snapback]

Orangina har ordentlig fruktkjøtt. Den smaker ikke for ille heller synes jeg...

Lenke til kommentar
jeg vil gjerne se den brustypen som det faktisk er fruktkjøtt i. vis noen som helst her klarer å vise til en enste brus som blir solgt i norge og har frukt kjøtt, så skal jeg jammen meg prøvesmake den.

9122429[/snapback]

Orangina har ekte fruktkjøtt og kullsyre.

Selges i litt ordentlige butikker som Meny, Ultra og selvfølgelig hos Deli de Luca.

Doh! - Ble slått på målstreken av Snobjorn, hehe

Ellers så er jo bunnfall helt ufarlig i brus da - det er jo bare snakk om bestanddeler i brusen som synker når den står lagret - det er jo ikke fremmedelementer som ikke skal være der. Bare snu flasken et par ganger så blander det seg. Ta det heller som et tegn på at det faktisk er litt 'ekte vare' i brusen og ikke bare sukker og e-stoffer.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Har akkurat kommet hjem fra Sverrige. Der har Fanta flaskene en annen form enn i Norge. I bunnen av flaska er det sånne små "groper". En kompis bad meg snu og se under flaska. Fikk nesten sjokk.. I de små "gropene" lå det et lite grønt lag som ligna litt på mugg.. Det forsvant etter å ha rista flaska..

Har ikke vært klar over det, men kompisen min sa det var helt vanlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...