kaiser Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Tenker å kjøpe nytt digitalkamera, og har funnet 4 kamera jeg gjerne skulle hatt brukererfaringer og anbefalinger på. De er: Canon ixus v3 Casio QV-R3 Kodak DX4330 Hp 812 Hviket er det beste kjøpet? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har et Kodak dx4330. Jeg er svært fornøyd med kvalitet på bildene. Noe som har vært fremhevet i mange tester. Man får veldig skarpe klare farger og bilder blir generelt er veldig klar/skarp. Har hatt kameraet i ca. 1 mnd. Menyen er også veldig lett forståelig og jeg har fått mange fine bilder ved å eksperimentere med manuelle instillinger. Eneste negative jeg kommer på, er at det ikke er innebygd linsebeskytter. Jeg kjøpte med en slik dock II. Den gjør det veldig enkelt å overføre bilder. Ett trykk og kameraet kommer opp som et ikon i "min datamaskin". Til ca. 2800kr. er det et kjempebra kamera. Så personlig vil jeg anbefale det på det varmeste. Men har ingen erfaring med de andre kameraene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå