alos Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har kjøpt meg en ny Seagate baracuda V 120 Gb, en er fin den bare et den viser kun 32 Gb dette er da selvfølgelig litt kjedelig. Lurte da på hvordan jeg kan få fiksa dette, har proøv med partition magic men der vises deg også kun 32 Gb. Sikkert et latterlig lett å fikse det, men desverre kan ikke jeg komme på noen måte så jeg tenkte kanskje at noen her ute viste det. Har et MSI K7T turbo (gammelt) hovedkort harddisken er som nevnt tidligere en Seagate baracuda V 120 Gb Fra før har jeg en WD 80Gb og hadde ikke slike problemer med den. MVH. Alos Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 ikke partiosjoner den som fat 32 da.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Sett jumperne på disken riktig. Kan si med 95% sikkerhet at du har satt dem på "32GB clip" slik at disken opptrer som en 32GB disk. Det gjøres da veldig gamle hovedkort(eldre enn ditt) ikke støtter disker over 32GB. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hvis de resterende 5% likevel skulle slå inn kan du jo oppdatere hovedkortbiosen din. Det skal visst støtte større disker med nyeste BIOS. Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hvis juperene på disken er satt riktig, og det fremdeles blir helvete av dette, bør du laste ned verktøyet fra seagate.com,- det hjalp meg..... Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 v stø ble down under.... - jeg elsker dette systemet...:-)) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 MSI K7T turbo 2 opp til 160GIB og MSI K7T turbo opp til 160GIB med den siste bios'en om du har MSI K7T turbo (MS-6330 ver 3.0) Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg hadde likt hvis du hadde lest igjennom teksten ihvertfall en gang før du postet. Det er fælt å sitte å lese samme setning flere ganger for å forstå meningen. Hvis du har dysleksi så se bort fra denne meldingen Lenke til kommentar
alos Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Beklager for at jeg har dysleksi. Har det faktisk, sorry for skrivefeil og slikt, aldri klart det helt. Men fikk det til til slutt, det var 32Mb sperre jumperen som var plasert der fra produsenten, glemte å skjekke på jumper instillingene før jeg startet opp, skal gjøre det neste gang. alos Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg hadde likt hvis du hadde lest igjennom teksten ihvertfall en gang før du postet. Det er fælt å sitte å lese samme setning flere ganger for å forstå meningen. Hvis du har dysleksi så se bort fra denne meldingen Hvem er det som har dysleksi? Skriv navnet eller quote vedkommende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå