Herane Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Irriterer med at jeg ikke klarer å regulere vifte på dette kortet.....noen som har klart det? :-) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Har du prøvd RivaTuner? Jeg klarer ihvertfall å styre viften på mitt Radeon X1950 PRO-kort EDIT: Muligens også ATi Tool kan gjøre jobben! Endret 21. juli 2007 av HardwareGuru Lenke til kommentar
Herane Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Har du prøvd RivaTuner? Jeg klarer ihvertfall å styre viften på mitt Radeon X1950 PRO-kort EDIT: Muligens også ATi Tool kan gjøre jobben! 9117488[/snapback] her der takk for svar. jeg styrer fælt her med vifter og slikt, siden pc i stuen. :-) Siste jeg har drevet med er å henge opp HD i o-ringer :-) Jeg har prøvd rivatuner og alle programmer som finnes for viftereg av skjermkort, det går ann å stille det i programmet, og det virker som alt er ok, men når jeg sitter med pc rett foran meg og lytter på viften så kan jeg ikke merke at viften regulerer seg.......hører du tydelig at viften justerer seg ned når du stiller i programmet ? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har såpass lydløst skjermkort at jeg ikke behøver å stille på viftehastigheten (jeg hører det ikke uansett). Men når jeg følger med i Everest viser det at viftehastigheten går ned (da bruker jeg Riva Tuner). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå