archongamer Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Slo til på seneste tilbud, og har de siste dagene spilt endel Motorstorm. Kommet til billett 10 og her er det en bane man skal kjøre motorsykkel og det er mørkt. Jeg sitter på en 42" kalibrert lcd tv kjørende i 720p og jeg ser virkelig ikke en skit store deler av banen. Er dette hvordan de skal gjøre det vanskelig for deg, ved å ikke la deg se noe som helst? Er det virkelig slik hos alle, og hvordan i huleste skal man unngå og kræsje i alt og alle?? Noen som har tips til hvordan man vinner den banen uten å kunne blindekjøring for avanserte Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det er noen løp som blir kjørt i skumring og på natta som kan være litt mørke ja, men jeg har ikke hatt noe problemer med å se egentlig. Skru opp lysstyrken på tv`n littegranne. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 joda, endte opp med det og fikk det omsider til uansett, kunne jo godt vært litt mulighet for å se en aning av farene du møter i det minste, uten å skru på tv-en. hehe Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 En ting jeg fant ut på denne banen var at sølesprut du får "i ansiktet" fjernes umiddelbart ved å bytte kameravinkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå