Eplekakespising Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei! Tok et bilde av en skrue på en gammel oljeovn, likte det selv av en eller annen grunn, er det bare meg? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tror det bare er deg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ikke begynn å skjeft for at jeg ikke begrunner Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Seff begynner jeg ikke det, bare hører om folk synes, om du ikke liker det så har jeg forståelse for det Lenke til kommentar
recognice Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er vel ganske enig. Veldig mørkt bilde og definitivt et veldig uinteressant motiv... Men du har da ganske mange andre bra bilder ute på forumet da Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Litt lite spennende desverre, samt litt for mørkt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvordan hadde bilde blitt med hdr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå