Tunky Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Var nede og så på Offshore VM i Arendal i dag. Tok en haug med bilder, og det var to jeg likte ganske godt. Victory 7 (eller 77, usikker) Spirit of Norway 10 EDIT: Tatt med Sony Cyber-shot DSC-H1 med automatinnstillinger. Begge bildene er klippet litt. EDIT2: Fiksa litt på fargene. Nye versjoner under. Endret 21. juli 2007 av Knewt Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Meget bra, den siste der er jo nesten og regne som wallpaper:) Synd det er dårlig kvalitet på bildene:( Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Har nesten full zoom på begge bildene. I tillegg går jo båtene utrolig fort, så var litt vanskelig å ta bilder. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Burde kanskje gjøre litt i forhold til kontrast/farge, de var litt grå. Jeg likte det første best, var spennende med helikopteret som henger i lufta der. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Bra komposisjon og spennende objekter, men et eller annet med de tamme fargene som gjør bildet mindre interessant... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Det var veldig grått i været. Har prøvd litt, men er ikke så flink. Endret 21. juli 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Det bildet med båt og helikopter var tøft. Likte det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Takktakk. Skal ta fler bilder idag. Noen tips? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 2 bilder til. En 2-minutters wallaper av det ene bildet og et nytt bilde fra dagens race. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 22. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2007 Syns bildet ble litt paff i kontrast. Hvis du åpner levels funskjonen i photoshop ser man at det er noe som er gale. Tok meg friheten til å lage ett bilde som viser forskjellen hvis man redigerer litt. Bare litt curves, levels og kontrast endringer. Jeg syns iallefall det ble bedre: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå