Autzen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 God dag, forleden kjøpte jeg denne FM-senderen fra Clas Ohlsen: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=8740518 Men jeg får den ikke til å funke ordentlig. Problemet er ikke å få den til å spille musikk fra mp3-spilleren min til bilradioen, men hvert ca 30 sekund må jeg trykke på on/off knappen for at den skal forsette å sende signaler. Hvis jeg ikke trykker er den forsatt på, men du ser bare klokka og den slutter som sagt å sende signal. Jeg slår den altså ikke av, men jeg må aktivere "sende-signal-modus" hvert 30sek. Dette er ganske plagsomt og jeg lurer på om det er noe galt med FM-senderen eller meg Jeg har fulgt bruksanvisningen godt og nøye. Finner ikke noe om dette problemet. Sendte en mail til Clas Ohlsen, men tror jeg får bedre svar her. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har akkurat den samme senderen og har ikke opplevd noe feil som dette! Så er nok produktet som er mindre riktig i forhold te hva det skal være, heldigvis er Clas Ohlson veldi gode på slik kundeservice! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Enig med Steinar. Dra til Clasern og få en ny en. HVis du får samme feilen 3 ganger på 3 forskjellige sendere kan du oppheve kjøpet. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå