Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kjøpe Likbil?

Anbefalte innlegg

Han ble stoppet av Politiet og da fikk han beskjed om dette men det kan diskuteres og hvis du la merke til at jeg skrev at den "egentlig" skal lakkeres så er det rom for tvil....... Jeg har trimmet bilen min med 150HK eksta og skal også "egentlig" melde i fra til trafikkstasjonen og godkjenne bilen men er det noen som gjør det? Håper du skjønner hva jeg mente når jeg skrev dette......

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det første, ikke stol på at alt polititjenestemenn sier er riktig.

For det andre, "egentlig" i den sammenhengen du skrev tilsier at han SKULLE hatt gjort det for å ikke bryte noen lover.

9155753[/snapback]

Javel enkelte henger seg sannelig opp i det minste her men jeg tror dette er avklart nå samt det ikke er int lenger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den var ganske stillig.. Fikk lyst på den selv.. 39.000 er heller ikke så mye for en amerikaner med V8, kunne gjort mye med den, bare fantasien som setter grenser.. =P

Hadde jeg kjøpt den, og hadde hatt en del cash, hadde jeg bygd om hele bilen så motoren var bak, en enorm motor som skulle gått helt jævlig ( banekjøring - drag )

Lenke til kommentar

Hver gang jeg ser denne overskrifta tenker jeg, Hvorfor kjøpe likbil?

-oT

9527322[/snapback]

Enig der. eek.gif

Noe så 'næsty' å ha en bil der en som har dødd har ligget bak i bilen.
Jeg hadde vært redd hvis jeg hadde sittet i en likbil, noe jeg er glad for at jeg aldri skal gjøre det. Vil ikke ha noe dead body i min bil liksom. hmm2.gif

Smaken er som baken (noe jeg ikke er så fullt enig i lenger) sick.gif
Lenke til kommentar

-oT

9527322[/snapback]

Enig der. eek.gif

Jeg hadde vært redd hvis jeg hadde sittet i en likbil, noe jeg er glad for at jeg aldri skal gjøre det. Vil ikke ha noe dead body i min bil liksom. hmm2.gif

9530240[/snapback]

Det er ikke noen fare med de som har ligget bak i bilen, men det er jo en smule sært hvis man kjører rundt i en likbil, spessielt hvis man har ringer på hendene, langt hår, flettet sjegg og spiller i rockeband harhar.gif
Lenke til kommentar

-oT

9527322[/snapback]

Enig der. eek.gif

9530240[/snapback]

Det er ikke noen fare med de som har ligget bak i bilen, men det er jo en smule sært hvis man kjører rundt i en likbil, spessielt hvis man har ringer på hendene, langt hår, flettet sjegg og spiller i rockeband harhar.gif

9530253[/snapback]

Hehe laugh.gif

Man skal ikke leke med maten, det har ALLE som er voksne nok forstått, da skal jeg si noe: Man skal heller ikke gjøre narr av de døde. Tenk på han/hun som satt baki den bilen i FRED, la de døde være i fred. dontgetit.gif

Skal ikke gjøre dette til hate tråd, så ber om en LITEN (LITEN) unnskyldning.

EDIT: ufff ohmy.gif Endret av Zeph
Lenke til kommentar

La de døde være ifred, den likbilen ender opp med noen store Carvin Vega høytalere baki der med sotaruter og cup racing speil..

Og biltema felger?

9530380[/snapback]

Plastikk 'Spinners' fra Biltema laugh.gif terninger i frontruta....gud vet hva mer.... kanskje en lik i bagasjen. ohmy.gif

Tror ikke han får den respekten han fortjener på veien.

Regel 1: Ha respekt for de døde.
Regel 2: Forstå regel 1
Regel 3: Gjør det på regel 1 sier

EDIT: Fra og med idag så skal jeg vise fingeren hvis jeg ser en "råner" i en likbil.
Deretter løpe hvis det trengs tongue.gif Hvem vet, kanskje de slakter meg og legger meg baki?

"""""" Mente ikke noe vondt til deg trådstarter, håper du skjønner at alle ikke er like. <-- ohmy.gif Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Ene linken til den volvoen som trådstarter la ut står i garasjen min.

Skjønner ikke hvorfor d skal være så ille å ha en likbil. Er en spesiell bil som ikke alle har og så klart man må ha en spesiell interesse for slike biler. Men jeg har ikke denne fasinasjonen av disse bilene pga at det har vært døde personer i dem. Min ble brukt som blomsterbil i 20 år. Lukta blomster og ikke noe annet da jeg fikk den.

Men om trådstarter er interessert står det en lik min i sverige med turbo motor til 15 svenske tusen kroner. Motoren trenger overhaling og sliten turbo så syns det var litt dyrt. Vet det er en gammel tråd men ville bare si ifra til trådstarter at det finnes en for slag nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...