Knuty Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Heihei.. Skal kjøpe meg brenner, siden jeg ikke kan bruke min brors Plextor 40x lenger. Ser at Plextor CD-brenner IDE 48x/24x/48x koster 828 kroner på komplett. Mens de litt mer 'vanlige' merkene ligger på rundt 500-lappen. Er plextoren verdt de ekstra kronene? Evetuelt andre forslag til brenner? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har billig brenner og har aldri brennt feil. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har selv en Asus cd-brenner, faktisk hatt flere av dem, og er kjempefornøyd. Ikke en eneste feilbrenning så langt :-) Men min neste brenner blir denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl Så voldsom dyr er den heller ikke :-D Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Takker for svar.. Andre forslag? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Plextoren mener jeg ikke er vært de ekstra pengene. Kjøp deg en Lite-On brenner til 500kr. - det gjorde jeg. BTW så er det ingen forskjell fra produsent til produsent som du vil merke. Det har litt med smak og behag, trenger du egentlig den ekstra programvaren osv. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Plextoren mener jeg ikke er vært de ekstra pengene. Kjøp deg en Lite-On brenner til 500kr. - det gjorde jeg. BTW så er det ingen forskjell fra produsent til produsent som du vil merke. Det har litt med smak og behag, trenger du egentlig den ekstra programvaren osv. Trenger ikke programvare, så kjøper bulk hvis jeg får muligheten til det. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ville gått for Lite On, ja. Fungerer meget bra sammen med det meste av software, og hvis du har backup av spill i tankene, så klarer den også det meste av kopibeskyttelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå