Lifeform Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Heisann, Jeg er på utkikk etter et LITT mer avansert statistikkprogram enn det som følger med på Domeneshop sine webhotell. Lurer da på om noen har noen å anbefale? Er ganske "upløyd mark" for meg dette så gjerne komme med anbefalinger. De beste i markedet...? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kan anbefale Google Analytics. En haug av nyttige funksjoner, samt at det er gratis. Veldig enkelt og greit også Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Geniale Google ass! Bra selskap dette. Endret 22. juli 2007 av Lifeform Lenke til kommentar
kjonix Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Google Analytics ruler! :-) Her kan du lese om hvordan du tilpasser Google Analytics norske søkemotorer: http://www.brandpoint.no/blogg/category/webstatistikk Sjekk også ut Vista Widget'en du kan lese om på samme blogg... Endret 25. juli 2007 av kjonix Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Glimmers! PEN side. Hvordan installerer jeg den Widget'en ? Er det noe SPES plass dissa Widgetsene ligger på ? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) (Duplikat av innlegget kom egentlig her. Hvordan sletter jeg?) Endret 2. august 2007 av Lifeform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå