fredde Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kjøpte en Thermaltake "blue orb" hos microplex fordi min forrige vifte på gf kortet mitt tok kvelden. Problemet er at jeg har aldri hørt makan til uvæsen fra den vifta. Her må noe gjøres... Spec: Bruksområde : Chipset kjøler for GeForce Dimensjon kjøler : Ø55mm. Høyde 20mm. Festemetode : PushPin Dimensjon vifte : Ø43mm. Høyde 15mm. Spenning : 12 VDC Støynivå : 26 dB(A) Turtall : 4600 o/min. Materiale : Aluminium 6030 Termisk motstand Q CA : 0,47 ºC/Watt Så spørsmålet er: Hva kan jeg gjøre for å få ned omdreiningene eller støyen på vifta ? Eventuellt andre forslag. For øyeblikket kjører jeg uten strøm på vifta, det funker det også :-) Men hvor lenge...??? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 koble den om fra 7v men da må du bruke ledninger fra psu'n. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Kan du forklare meg litt mer om det der er du snill ? Vifta får strøm idag fra en overgang jeg har satt i harddisken, med en rød og en svart ledning utifra harddisk/psu strøm. Hva gjør jeg mener du ? Han ligger tydeligvis å sover ennå , noen andre som kjenner til dette ? Kanskje jeg skal prøve å poste på overklokking.no ? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Du ligger tydeligvis å sover ennå :-), noen andre som vet hva som må gjøres ? Det er kanskje en ide å poste på overklokking.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå