dabbo-baze Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Lurer på om noen har laget en quiz som heter "Er du mann eller kvinne". Med ett spørsmål og to valgmuligheter. Er omtrent like nyttig. Trenger ikke akkurat en quiz for å finne ut hvilken sjanger jeg liker best. 9127767[/snapback] Hahaha. Endret 24. juli 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 For en utrolig dårlig test. For det første: Jeg vet allerede hvilken musikk jeg hører på. For det andre: Det finnes vel en mellomting av svarene?. Smykkespørsmålet f.eks... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Når de to aktuelle alternativene på første spørsmålet er: Green day, Fall out boy, My chemical romance og Panic! at the disco Smashing Pumpkins, A fire inside, HIM og deep purple Så lukka jeg vinduet. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Hahaha.- Endret 24. juli 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå