Mang-Mung Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Morn folkens^^ Jeg trenger hjelp med å finne en ny strømforsyning, for den jeg hadde begynte å lage lyder og ryke Problemet er bare at jeg er ikke sikker på hvor mange watt jeg skal ha, og hvilke som passer i min pc. ting jeg vet om dataen min: Det er en Elitegroup PC, kjøpt fra multicom. Jeg kan jo si spesifikasjonene også, men jeg tror ikke det har noe å si... En annen ting jeg vet er at strømforsyningen til en Multicom PC (merket multicom) er lik den jeg hadde... På forhånd takk <3 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Sorry, leste innlegget ditt for dårlig. Var litt for kjapp ! Endret 21. juli 2007 av ronron25 Lenke til kommentar
Mang-Mung Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) hmm... leste litt på andre emner under dette temaet, og tror jeg har misforstått litt :S Dataen min er en bærbar, og jeg leter etter den kabelen som går inn i dataen og gir den strøm xD EDIT: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10503100 fant denne... tror den funker? Endret 21. juli 2007 av Mang-Mung Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Den fungerer helt sikkert. Send en mail til Multicom for å være 100% sikker! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Du får ikke ny på garanti da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå