Niskivara Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Alle vet at Bergen er verdens beste by uansett. Ingen ekle utenlandske byer som Stavanger eller Oslo kan måle seg. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Alle vet at Bergen er verdens beste by uansett. Ingen ekle utenlandske byer som Stavanger eller Oslo kan måle seg. 9134521[/snapback] Bergen kunne vært det med litt mindre regn. Stavanger vet jeg altfor lite om, nesten aldri vært der. Oslo kan ingen seriøst foreslå som en god by. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Oslo har ingenting på en slik liste å gjøre. Men kanskje noen andre norske byer hadde vært gode kandidater. Probemet er vel bare at de er litt for "små" i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal ta et poeng om gangen.. Byen kan by på boliger av høy kvalitet, Hvor i Norge kan vi finne boliger til høykvalitet i Norge? Oslo? Bergen? Mao... Det er snakk om kvalitet lav kriminalitet Kanskje dette er snakk om god integrering, streng straff og god politi? Har vi det i Norge?: Nei... liberale myndigheter Jeg har lagt ut en tråd om behandligen jeg fikk av skatteetaten.... Dessverre har offentligeetater i Norge glemt ordet: service godt medietilbud.'' Ikke mye fun å finne i Norge... I såfall blaker det deg fortere lysetsfart. en generell følelse av gemyttlighet Noe som alle normennene mangler... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Alle vet at Bergen er verdens beste by uansett. Ingen ekle utenlandske byer som Stavanger eller Oslo kan måle seg. 9134521[/snapback] Bergen kunne vært det med litt mindre regn. Stavanger vet jeg altfor lite om, nesten aldri vært der. Oslo kan ingen seriøst foreslå som en god by. 9145739[/snapback] Som en Bergenser mener jeg at bergen suger like hardt..... Bråkjeftet Bergenser mentalitet er ikke min favoritt altså... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Alle vet at Bergen er verdens beste by uansett. Ingen ekle utenlandske byer som Stavanger eller Oslo kan måle seg. 9134521[/snapback] Bergen kunne vært det med litt mindre regn. Stavanger vet jeg altfor lite om, nesten aldri vært der. Oslo kan ingen seriøst foreslå som en god by. 9145739[/snapback] Som en Bergenser mener jeg at bergen suger like hardt..... Bråkjeftet Bergenser mentalitet er ikke min favoritt altså... 9146457[/snapback] Landsviker! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 <3 Tyskland... mmm Har selv familie i Bayern og stedene er helt utrolige. Ølgårder, hyggelige mennesker, fin natur, store bilfrie områder osv... Er masse jeg har opplevd og sett der nede som man kan se langt etter i dette landet. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det som er så underholdende med Bergen og bergensere er jo nettopp det at de nærmest har "nasjonalfølelse" for byen sin. Bergen er i egne øyne liksom et eget land, en slags bystat. Mange synes det er bråkjekt og breialt, andre synes det er en visjonær og dynamisk by fri for janteloven. Og med Bergens Berlusconi (Friele) som ordfører er jo imaget komplett ...men verdens beste by? Vel vel.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Fisketorget i Bergen til Oslo Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nåja heller Bergen enn Oslo. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nåja heller Bergen enn Oslo. 9174854[/snapback] Er jo ingenting i Bergen.... Bortsett fra Bergensere og fisketorget + Akvariet :-) Nei flytt det hele til Oslo Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jepp, fordi at Oslo er virkelig en by med sjel og egenart! Makan til tannløs og usjarmerende by skal man faen lete lenge etter. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Og hva kan Oslo by på ? Bortsett fra å være narko by nr 2, etter Haugesund og full av gamle "kjedelige" bygårder. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 København FTW! Ingen ting slår Køben! Selv etter å ha vært der sikkert femti ganger i mitt seksten år gamle liv blir jeg aldri lei av byen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg liker Kolbotn, fordi de bygger så mye der, å det går nesten ikke ann å gå der lenger.. 9120642[/snapback] Ja fy,unger som går rundt der og ikke finner veien hjem jo Men syns det i Kolbotn er typisk for andre steder og,bygges som søren ute i Sandvika osv også. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Og hva kan Oslo by på ? 9174907[/snapback] Steder vi kan spy på? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Med andre ord ikke helt ubrukelig, og hadde vi hatt bare hatt et fisketorg ved siden av Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Derimot liker jeg lillesand.... Men det er ikke noe by da.. æsja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå