Kamikazesmurf Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Heisann! Sitter fast i det oppdraget der jeg skal drepe en fyr på "Gun Hill"... Jeg finner rett og slett ikke fyren! Er det noen som klarer å forklare hvor han er, evt hvordan jeg finner han? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har du prøvd å lete etter walkthroughs på nettet, vet att både Gamespot og helt sikkert også Gamefaqs har løsninga på det du spør om Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Heisann! Sitter fast i det oppdraget der jeg skal drepe en fyr på "Gun Hill"... Jeg finner rett og slett ikke fyren! Er det noen som klarer å forklare hvor han er, evt hvordan jeg finner han? 9114640[/snapback] Du skal gå til noen ruiner, der er det et tre. han skal henge der Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Var ikke det... Han var inn i et lite, opplyst vindu... Noen som gidder røpe hvordan man kommer videre i Main Quest? Har kommet tilbake til den virkelige verden, men eneste clouet jeg har til videre fremgang er et brev som antyder selvmord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå