Sandsvei Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei, Vis jeg ønsker å se kabel tv på pc'n min. Hva slags Tv kort trenger jeg da, å hva blir prisen sånn ca? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er det snakk om digital kabel-tv? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Erhm. Det er jeg faktisk ikke sikker på. Det er snakk om en hvit boks med kabel tv uttak på en hybel i Trondheim. Jeg har ikke så mye peiling på akkurat dette, å jeg har ikke spurt eieren. Men hva tror du? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kan du plugge kabelen fra veggen rett i en vanlig TV? I så fall kan du bruke et vanlig TV kort. F.eks Hauppauge! WinTV-PVR-150MCE (med Media Center eller MediaPortal). http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307273 Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Ja, det kan jeg tusen takk! Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Kan man bruke pc'n som en vanlig pc å samtidlig bruke den til å se tv på? Lenke til kommentar
Cirion Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 TV kortet tar inn TV som et vindu eller fullskjerm. Så du må gjerne bruke PC'en samtidig og heller ha TV'en som et vindu i hjørne av skjermen. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Okei Men dette st¨r "OS påkrevd Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005" Må jeg ha noe annet enn vanlige windows xp? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det finnes gode gratis alternativ til MCE. F.eks MediaPortal. http://www.team-mediaportal.com/ Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Okei Men da må jeg nesten kjøre to os på pc'n min. For jeg vil ha vanlig xp som jeg kan spille å sånt på. Så kan jeg jo ha Et slags media center på en annen harddisk ellerno. Funker ikke det tror dere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nei, nå misforstår du. MediaPortal er et program som installeres på vanlig XP. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Åja! Daså, da er det null problem da *Takker å bukker for svar* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå