Juden Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hvilket sitat er din favoritt og har kommet ut av munnen på en politiker. Kom med det her og ikke glem å begrunn svaret. Begrunn hvorfor det er favoritten din! Endret 22. juli 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Skynd deg langsomt. Augustus Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 "We will export death and violence to the four corners of the earth in defense of our great nation." - George W. Bush Lenke til kommentar
psyches Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Dette er ikke slutten. Det er ikke engang begynnelsen på slutten. Men det er kanskje slutten på begynnelsen. Winston Churchill Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 "We will export death and violence to the four corners of the earth in defense of our great nation."- George W. Bush 9114732[/snapback] Bush har hatt noen rimelig dårlige formuleringer som president, men den der har jeg vanskelig for å tro at han har sagt. Kilde? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har en følelse av at det blir mye Bush sitater her. "Touchè" - George W. Bush Lenke til kommentar
psyches Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har en følelse av at det blir mye Bush sitater her. "Touchè" - George W. Bush 9114997[/snapback] Det har du veldig rett i. Og jeg som er en tilhenger av Winston Churchill ble sur da jeg hòrte denne. I motsetning til Churchill har jeg ingen planer om å skape historie. Sokrates ga råd - og han ble forgiftet. - George W. Bush Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har sagt det tusen ganger før, og nå sier jeg det for tredje og siste gang. Bondevik Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 - Vi har ingen boligmangel i Oslo, det er bare et rykte satt ut av uteliggere og gatebarn. (Kulturbyråd Anette Wiig Bryn) Ingen boligmangel eller ? Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det er Pakistanerne som med blod, svette og tårer har bygget opp Norge til det som det er i dag. Kristin Halvorsen Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 "Hvis velferd er viktigst" - jensemann. "39,6" - jensemann. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 "I will terminate you!" Arnold Schwarzenegger. Han spillte riktignok en robot sent tilbake fra fremtiden, men han er jo en politiker nå. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) "I himmelen får vi spille så mye fotball som vi ønsker." - Kjell Magne Bondevik Men vet ikke hvor mye dette hører hjemme på dette forumet, er ikke akkurat diskusjon Endret 21. juli 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 "We will export death and violence to the four corners of the earth in defense of our great nation."- George W. Bush 9114732[/snapback] Bush har hatt noen rimelig dårlige formuleringer som president, men den der har jeg vanskelig for å tro at han har sagt. Kilde? 9114981[/snapback] "We will export death and violence to the four corners of the Earth in defense of our great nation." - President George W Bush in Bob Woodward's book Plan of Attack Vi kan jo ta et par til fra samme 'politiker': "If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier...just as long as I'm the dictator" - George W. Bush http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0012/18/nd.01.html "There ought to be limits to freedom" - George W. Bush http://www.washingtonpost.com/wp-srv/WPcap...112999-idx.html Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 "Eg er ingen edderkopp, eg er en lagspelar" Vidar Kleppe Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Må bare bemerke at ordet "sitat" er intetkjønn, og dermed har artikkelen "et", og at favoritt ikke er et adjektiv Men favorittsitat fra en politiker? Hmm.. "Nå va du vældi smart! Sant.. sant.. Hadde du gått på den skolen her så hadde du fått seksern blank!" -- Martin Schanche For de som av en eller annen grunn ikke husker: http://www.youtube.com/watch?v=1Nx1hHYtIaM Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 For de som av en eller annen grunn ikke husker: http://www.youtube.com/watch?v=1Nx1hHYtIaM 9116843[/snapback] Ah! Takk, det var et gledelig gjennsyn - made my day! :-D Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 ''Tenke globalt, handle lokalt.'' - Gro Harlem Brundtland. Veldig, veldig godt sagt. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Sauer er ålreite dyr Genialt, kort og konsist og helt uten mening... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det er Pakistanerne som med blod, svette og tårer har bygget opp Norge til det som det er i dag. Kristin Halvorsen 9115083[/snapback] Kilde? Jeg klarer ikke finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå